Με μια πρωτοποριακή πανελλαδική έρευνα που διενεργήθηκε σε συνεργασία με την Palmos Analysis, το Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων & Καταναλωτών Εστίασης & Διασκέδασης (ΠΑΣΚΕΔΙ) φέρνει στο φως τις πραγματικές συνήθειες, ανησυχίες και προσδοκίες των πολιτών σε σχέση με την Εστίαση, την Ψυχαγωγία και τις Υπηρεσίες Delivery.
Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 1.001 ατόμων από όλη την Ελλάδα, μεταξύ 14 και 26 Ιανουαρίου 2025.
Το 50% βγαίνει για φαγητό τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα.
Προτίμηση σε παραδοσιακές ταβέρνες και μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις.
55% δηλώνουν πως ξοδεύουν 10-20 ευρώ ανά άτομο σε κάθε έξοδο.
Η καθαριότητα, η ποιότητα φαγητού και η εξυπηρέτηση παραμένουν αδιαπραγμάτευτα κριτήρια επιλογής.
7 στους 10 καταναλωτές γνωρίζουν ή έχουν δει αυτοκόλλητα ασφαλείας στις συσκευασίες delivery.
Το 68% εμπιστεύεται περισσότερο επιχειρήσεις που τα χρησιμοποιούν.
6 στους 10 δηλώνουν ότι θα πλήρωναν κάτι παραπάνω, αν ήξεραν πως η παραγγελία τους φτάνει σφραγισμένη και αδιάβλητη.