Μπορεί η Καβάλα να προσελκύσει τουρίστες από την Ινδία;

 

Για άλλους το ερώτημα ακούγεται σαν ρητορικό, για άλλους σαν πρόκληση.

 

Ως πρόκληση το βλέπει η διοίκηση της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου Καβάλας «Δημωφέλεια» η οποία ενέταξε τον στόχο αυτό στο σχέδιο τουριστικής προβολής του Δήμου Καβάλας για το 2016.

 

Σύμφωνα με την πρόεδρο της «Δημωφέλειας» Αναστασία Ιωσηφίδου η δημοτική επιχείρηση θα συνεχίσει να συμμετέχει στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις, ωστόσο σε κάποιες από αυτές θα μειώσει το κόστος για να εξοικονομήσει χρήματα που θα διατεθούν σε νέες εκθέσεις.

 

Η διείσδυση στην ινδική αγορά είναι ένας από τους νέους στόχους όπως επίσης και η παρουσία στην αγορά της Πολωνίας ενώ οι τελευταίες εξελίξεις επιβάλλουν και την ενεργότερη προβολή στην αγορά της Ρωσίας που αναμένεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο την επόμενη χρονιά.

 

Σημειώνεται ότι στην προσπάθεια για άνοιγμα στην Ασία, ο Δήμος Καβάλας αναμένεται να έχει και τη συνδρομή του Επιμελητηρίου Καβάλας το οποίο έχει κι αυτό συγκεκριμένους στόχους για σύναψη επιχειρηματικών συμφωνιών.

 

Πέρα από τις αγορές στις οποίες θα επιχειρήσει άνοιγμα, η «Δημωφέλεια» επιδιώκει με το σχέδιο για το 2016 να δώσει βαρύτητα στις ενέργειες που απαιτούνται για βελτίωση των υποδομών, την αύξηση του αριθμού των κλινών αλλά και την εκπαίδευση όσων εργάζονται στον τουρισμό με ειδικά σεμινάρια που αρχίζουν την άνοιξη.

 

Μέσα από όλα αυτά επιδιώκει να πετύχει και τον διαρκή, μεγάλο στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.

 

Ένα από τα εργαλεία που «επιστρατεύονται» για τη βελτίωση της προβολής είναι η δημιουργία μιας «τουριστικής ταυτότητας» με τη δημιουργία ενός λογότυπου της Καβάλας (θα διενεργηθεί σχετικός διαγωνισμός με χρηματικά βραβεία ως κίνητρο), σε συνδυασμό με την χρήση του σε μια δικτυακή πύλη. Αν όλα πάνε καλά, το αποτέλεσμα της προσπάθειας αυτής θα φανεί τον ερχόμενο Ιούνιο.