Το πλάνο του για την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς παρουσίασε το μεσημέρι της Πέμπτης (10/08), ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας, Γιάννης Εριφυλλίδης.
Ο κ. Εριφυλλίδης αναφέρει αναλυτικά τα εξής:
“Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους.
Δέσμευση τέταρτη: Ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς – επίλυση του κυκλοφοριακού και άσκηση κοινωνικής πολιτικής
Σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις η ενίσχυση του δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς αποτελεί το Α και το Ω για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, συνιστώντας ταυτόχρονα και μέσο άσκησης κοινωνικής πολιτικής, με την πρόβλεψη ελαφρύνσεων για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες ή με βάση εισοδηματικά κριτήρια.
Δυστυχώς, οι πρόσφατες Διοικήσεις του Δήμου Καβάλας δεν φαίνεται να έχουν συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα ενίσχυσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, με αποτέλεσμα Αστικό ΚΤΕΛ, Υπεραστικό ΚΤΕΛ και οδηγοί ταξί να παλεύουν μόνοι τους, κάτω από αντίξοες συνθήκες και σε ένα εξαιρετικά δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό της πόλης και της περιοχής μας.
Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η γενναία ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς (Αστικού ΚΤΕΛ, Υπεραστικού ΚΤΕΛ και ταξί) με την υπογραφή προγραμματικών συμβάσεων οι οποίες, μεταξύ άλλων, θα προβλέπουν:
Όπως φαίνεται και στους σχετικούς χάρτες που έχουν ετοιμαστεί σε συνεννόηση με το Αστικό ΚΤΕΛ, η εισαγωγή των νυχτερινών δρομολογίων, για πρώτη φορά στην Καβάλα, θα καλύψει ένα τεράστιο μέρος του αστικού ιστού και θα εξυπηρετήσει ιδιαίτερα εργαζόμενους και φοιτητές, συμβάλλοντας τα μέγιστα και στην αναγέννηση της νυχτερινής ζωής της πόλης, με πολλαπλά οφέλη για όλους τους δημότες.
Η σύναψη των προγραμματικών συμβάσεων θα πραγματοποιηθεί στο πρότυπο ανάλογων επιτυχημένων προγραμματικών συμβάσεων που έχουν συνάψει, μεταξύ άλλων, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, ο Δήμος Κομοτηνής και ο Δήμος Ηρακλείου.
Ασφαλώς, οι παρεμβάσεις της Διοίκησής μας για την επίλυση του κυκλοφοριακού δεν θα περιοριστούν μόνο στην ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, αλλά έχει προβλεφθεί, μετά από υπόδειξη ειδικών, δέσμη μέτρων, η οποία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την αλλαγή της πολιτικής στάθμευσης με πρόβλεψη συγκεκριμένου αριθμού νόμιμων θέσεων για 3 κατηγορίες οδηγών (κάτοικοι του κέντρου- επισκέπτες-απασχολούμενοι στο κέντρο), καλύτερη αστυνόμευση από τη Δημοτική Αστυνομία, επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής και συγκοινωνιακής μελέτης, εύρεση νέων χώρων για τη δημιουργία πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης και στις γειτονιές (ήδη έχουν βρεθεί 3 κατάλληλοι χώροι) και (πιο μακροπρόθεσμα) επανέναρξη των διαδικασιών για τη δημιουργία υπόγειων πάρκινγκ, όπου προβλέπεται από το Σχέδιο Πόλης.
Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους Ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν.
Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς. Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή.”