Με ανακοίνωση του το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας ενημερώνει για τις νέες υπηρεσίες που θα παρέχονται στους επιβάτες από δω και πέρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εφαρμογή για κινητά που θα ενημερώνει για το πότε θα φτάσει στη στάση το κάθε λεωφορείο αλλά και η “έξυπνη” κάρτα απεριόριστων διαδρομών.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Αστικού ΚΤΕΛ αναφέρει τα εξής:

 

“Θέλουμε να σας ενημερώσουμε πως το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας εκσυγχρονίζεται με νέες υπηρεσίες.

 

Στο ραντεβού με τη καινοτομία και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων πρωτοπορεί για άλλη μια φορά το αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας. 

 

Παρ 'όλες τις αντιξοότητες των τελευταίων ετών το αστικό ΚΤΕΛ επένδυσε στην εγκατάσταση νέου συστήματος τηλεματικής σε όλα τα οχήματα του η οποία μόλις ολοκληρωθεί η απαραίτητη περίοδος δοκιμαστικής λειτουργίας για ελαχιστοποίηση πιθανόν σφαλμάτων θα τεθεί σε λειτουργία και ο κάθε επιβάτης θα μπορεί μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό του τηλέφωνο να ενημερωθεί αξιόπιστα για το τι ώρα ακριβώς θα έρθει στη στάση το αστικό που περιμένει. 

 

Η εφαρμογή ήδη ελέγχεται από τους σταθμάρχες μας για την ακριβή λειτουργιά της και προσδοκούμε σύντομα να την παραδώσουμε στο επιβατικό κοινό της Καβάλας άριστη και λειτουργική.

 

Μέσα στα οχήματα μας έχουν ήδη τοποθετηθεί «έξυπνες» πινακίδες ενημέρωσης με τις οποίες όσοι ταξιδεύουν μπορούν ήδη να ενημερώνονται για τις επόμενες στάσεις που θα κάνει το αστικό.

 

Επίσης έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία η νέα «έξυπνη κάρτα απεριορίστων διαδρομών» την οποία ο καβαλιώτης μπορεί να προμηθευτεί από τα γραφεία του ΚΤΕΛ στην οδό Ύδρας 11 κάθε ημέρα του μήνα. 

 

Η έξυπνη κάρτα μπορεί να φορτίσει με όση χρονική διάρκεια μεταφορών θέλει ο πελάτης, από 15 ημέρες έως και 9 μήνες και για όσο περισσότερο χρόνο φορτίζει έχει και τις ανάλογες εκπτώσεις. 

 

Η νέα κάρτα ακυρώνεται μέσα στα αστικά σε έναν σαρωτή που διαθέτουν τα μηχανήματα της τηλεματικής μπροστά σε κάθε οδηγό.

 

Σε πολύ σύντομο διάστημα θα θέσουμε σε εφαρμογή και μια άλλη  υπηρεσία για τους επιβάτες μας με την οποία θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήριο από τον οδηγό πληρώνοντας με τη πιστωτική ή χρεωστική τους κάρτα ανέπαφα.

 

Θέλουμε κλείνοντας να ευχαριστήσουμε το κοινό της πόλης μας για  την εμπιστοσύνη που μας δίνει και να υπενθυμίσουμε πως κατανοούμε τις δυσκολίες των καιρών και προσπαθούμε όσο είναι δυνατόν να προσαρμόζουμε τα δρομολόγια μας ώστε να διευκολύνουμε και το συγκοινωνιακό πρόβλημα αλλά και να παρέχουμε καλύτερες αστικές συγκοινωνίες.”