Η εμπλοκή του περιφερειάρχη Χρήστου Μέτιου, που ανέτρεψε όσα είχαν συμφωνηθεί στη σύσκεψη στο δημαρχείο την επομένη της κατάρρευσης της γέφυρας, ήταν -σύμφωνα με τον τότε αντιπεριφερειάρχη Θόδωρο Μαρκόπουλο- η αιτία των μεγάλων καθυστερήσων στις επισκευές. 

 

Ο ίδιος λέει ότι ο περιφερειάρχης τον απέκλεισε από κάθε συζήτηση που ακολούθησε κι ενώ νωρίτερα είχε συμφωνήσει με τη δήμαρχο ότι πρέπει να ζητηθεί από την Εγνατία Οδό Α.Ε. να φτιάξει το δρόμο, αφού πρόκειται για φορέα με τεχνογνωσία και επάρκεια σε τέτοια οδικά έργα και γέφυρες. 

 

Ο κ. Μαρκόπουλος είπε στο KavalaNews: 

 

"Το σημαντικό είναι να αποκατασταθεί το πρόβλημα στο οδικό δίκτυο προς όφελος των πολιτών και τη πόλης. 

 

Στην εμπλοκή που είχα εγώ στο θέμα, αφενός είχα τη διαβεβαίωση των μηχανικών της διεύθυνσης των τεχνικών έργων και της υπηρεσίας ότι η αρμοδιότητα δεν είναι της Περιφερειακής Ενότητας. 

 

Συμμετείχα παρ’όλα αυτά στη σύσκεψη (την επομένης της κατάρρευσης στο Δημαρχείο) και είχα ζητήσει να διαμορφωθεί ένα χρονοδιάγραμμα που αρχικά είχε γίνει δεκτό από τον τότε πρόεδρο της «Εγνατία Οδός ΑΕ» κ. Αντωνούδη προκειμένου να προχωρήσουμε την αποκατάσταση της γέφυρας"

 

"Η δική μου άποψη ήταν να προχωρήσει το έργο, να συνεισφέρει η Εγνατία με το επιστημονικό και τεχνικό της προσωπικό και όχι να λειτουργήσει ως ένας ενδιάμεσος και να πάμε σε μία δημόσια διαδικασία που κρατάει χρόνια

 

Ο δικός μου αποκλεισμός από τη συζήτηση και η διαφοροποίηση των στοιχείων από την εμπλοκή του Περιφερειάρχη και μετά, οδήγησε τα πράγματα εκεί που τα οδήγησε.  

 

Απορρίπτω μία λογική κομματικής αντιπαράθεσης που επιχειρείται από την αξιωματική αντιπολίτευση επί του θέματος. Το θέμα αποκτήσουμε το έργο κι όχι μία αντιπαράθεση".  

 

 

Η σειρά των γεγονότων 

 

Για την ιστορία, να θυμίσουμε τι συνέβη τότε με δημοσιεύματα του KavalaNews

 

Η γέφυρα έσπασε το απόγευμα της Παρασκευής 9/11/2018 (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ). Το βράδυ εκείνο βγαίνει μια πρώτη ανακοίνωση του Δήμου (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) ενώ μια πρώτη ανακοίνωση βγάζει και η "Εγνατία Οδός Α.Ε." (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ). 

 

Το πρωί του Σαββάτου 10/11 κυβερνητικό κλιμάκιο ήρθε στην περιοχή (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) και την ίδια ημέρα, έγινε σύσκεψη στο Δημαρχείο, παρουσία και τεχνικών της Εγνατία Οδού. Μετά από αυτήν, το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης και ο Δήμος Καβάλας ανακοινώνουν ότι συνεργάζονται για να είναι έτοιμοι εντός 20 ημερών να προχωρήσουν σε λύση με κυβερνητική στήριξη (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)

 

Δεν περνάνε παρά δύο 24ωρα και ο Δήμος φαίνεται ότι αλλάζει πλεύση. Την Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018, φιλοξενεί στο Δημαρχείο τον περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο ο οποίος ακυρώνει όλα όσα συμφώνησε η δήμαρχος Καβάλας (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ). Η διαδικασία που ακολουθεί ανατρέπει το αρχικό χρονοδιάγραμμα και βάζει τη γέφυρα σε μια μεγάλη γραφειοκρατική περιπέτεια. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ). 

 

Γενικά, η γέφυρα ήταν η αφορμή να αναδειχθούν από τότε μέχρι σήμερα τα μεγάλα εσωκομματικά προβλήματα στη ΝΔ, όπου η τοπική οργάνωση είναι σε διαρκή πόλεμο με τον περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο. Ο πόλεμος αυτός φάνηκε και πριν τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές του 2019 (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) ενώ συνεχίζεται ακόμη και σήμερα, 2 χρόνια μετά με την πρώην δήμαρχο Δήμητρα Τσανάκα και τον πρόεδρο της ΝΟΔΕ Μπάμπη Δράκο να "καρφώνουν" και πάλι τον περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο που δεν έκανε δεκτή την κυβερνητική πρόταση για άμεση λύση (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ). 

 

Η γέφυρα θα φτιαχνόταν μέσα σε τρεις μήνες, με την πολιτεία να ακολουθεί τη διαδικασία του κατεπείγοντος, όπως είχε κάνει σε πολλές άλλες γέφυρες την ίδια περίοδο, σε έργα με πολύ μεγαλύτερες κατασκευαστικές απαιτήσεις. Αυτό είπε ο πρώην υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος παρουσίασε και σχετικά ντοκουμέντα (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ).