Όσοι/ες παρευρέθηκαν στη χορωδιακή συνάντηση «Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου» που πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουλίου στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, στο πλαίσιο των Ελευθερίων 2018, έγιναν μάρτυρες ενός πρωτόγνωρου περιστατικού. 

 

 

Την ώρα που στην σκηνή του θεάτρου βρισκόταν η Φιλαρμονική των Κρηνίδων, η οποία μόλις είχε εκτελέσει ένα κομμάτι του Μπαχ, μία γυναίκα κοντά στα 70 πλησίασε τον μαέστρο και τον ρώτησε, σε έντονο ύφος, γιατί παίζει Γερμανούς συνθέτες και όχι κάποιον Έλληνα.  

 

 

Η κυρία δεν έμεινε εκεί. Έφτυσε τον μαέστρο και αποχώρησε από το θέατρο δεχόμενη τις διαμαρτυρίες των υπόλοιπων θεατών. Το γεγονός έγινε αντιληπτό από τους θεατές των πρώτων σειρών.

 

Τόσο ο μαέστρος, όσο και η συντονίστρια της εκδήλωσης, σημείωσαν ότι η μουσική είναι παγκόσμια και δεν ανήκει σε κανένα λαό. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης συνεχίστηκε κανονικά.

 

 

 

Λίγο αργότερα, ήρθε να προστεθεί ένα ακόμα περιστατικό εθνικιστικής έξαρσης όταν ένας θεατής, διαμαρτυρήθηκε για την αναφορά της παρουσιάστριας στην τοποθεσία των Κρηνίδων, Πλατανολεύκες, με το τούρκικο της όνομα, δηλαδή Καβάκια. 

 

 

Μάλιστα σε έντονο ύφος έκανε αναφορά στο νέο Μακεδονικό Κόμμα εισπράττοντας τελικά την δυσαρέσκεια αρκετών εκ των υπόλοιπων θεατών που ήταν δίπλα του.

 

Πηγή: KokkinoKavalas