Η Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας σε ανακοίνωση της τονίζει και πάλι την αντίθεση της με την ανάπλαση στην πλατεία Καπνεργάτη, ενώ αναφέρει πως το 2018 όλες οι δημοτικές παρατάξεις υπερψήφισαν την ανάπλαση, εκτός από τη Λαϊκή Συσπείρωση.
Η παράταξη αναφέρει πως μονόδρομος για να μπει φρένο στον αντιλαϊκό κατήφορο, είναι ο αγώνας που δίνουν οι οδηγοί και οι μικροεπαγγελματίες των ταξί, καθώς οι υπόλοιπες παρατάξεις είναι υπεύθυνες για ότι συμβαίνει τώρα, ενώ η διοίκηση έχει την κύρια και τεράστια ευθύνη για το σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής που εφαρμόζει.
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
“Για το ζήτημα της ανάπλασης της Πλατείας, δημοσιεύουμε παρακάτω πως τοποθετηθήκαμε στην 32η (17-12-2018) ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, όταν πάρθηκε η απόφαση για την ανάπλασή της. Απόφαση για ανάπλαση την οποία υπερψήφισαν όλες οι παρατάξεις, πλην Λαϊκής Συσπείρωσης.
Σήμερα η “συμπολιτευόμενη-αντιπολίτευση” της σημερινής διοίκησης του δήμου, διοίκησης που έχει την κύρια και τεράστια ευθύνη για το σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής που εφαρμόζει, “διαμαρτύρεται”, χτυπώντας “φιλικά” την πλάτη οδηγών και μικροεπαγγελματιών ταξί, οι οποίοι κάνουν “κούρσες επιβίωσης”, αποκρύπτει όμως ότι και αυτή δεν ξεφεύγει, παρά μόνο σε επιμέρους ζητήματα, από την ουσία της πολιτικής που υλοποιεί η σημερινή διοίκηση, γι’ αυτό η διοίκηση Μουριάδη έχει “αέρα στα πανιά” της για ότι κάνει.
Μονόδρομος για να μπει φρένο στον αντιλαϊκό κατήφορο, είναι ο αγώνας που δίνουν οδηγοί και μικροεπαγγελματίες των ταξί, αγώνας που πρέπει να συναντηθεί με τους αγώνες που δίνουν ταξικά σωματεία, σύλλογοι και φορείς, ενισχύοντας το ρεύμα αμφισβήτησης της κυρίαρχης πολιτικής που ξεκινάει από Ε.Ε., κυβέρνηση και φτάνει ως τον τελευταίο δήμο.
Αναλυτικά η τοποθέτηση της «Λαϊκής Συσπείρωσης»:
6ο θέμα: «Τροποποίηση ρυμοτομικού σχεδίου Καβάλας στην πλατεία Καπνεργάτη καθώς και στην ευρύτερη περιοχή αυτής».
Στη χώρα μας γενικά, αλλά και στη πόλη μας ειδικά, κυριαρχεί το απόλυτο αλαλούμ σε ότι αφορά τη ρυμοτόμηση, δηλαδή τις ρυθμίσεις των όρων διαβίωσης των εργαζόμενων σε μια πόλη μεγάλη ή μικρή, σε ένα χωριό.
Η αφόρητη κατάσταση που επικρατεί και στη πόλη μας, που κάνει την ποιότητα ζωής των εργαζόμενων μαρτύριο, οφείλεται στην εμπορευματοποίηση της γης, όπου κυριαρχούν τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα, σε ότι αφορά τη κατοικία, την εργασία, τη μετακίνηση, τα έργα υποδομής κ.α..
Για αυτό έχουμε πόλεις, όπως και η δική μας, όπου δεν υπάρχει πράσινο, ελεύθεροι χώροι ανοικτοί από κατασκευές κάθε είδους, επαρκείς και μεγάλοι δρόμοι, χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, πεζοδρόμια για τους πεζούς κ.λπ.
Η προτεινόμενη τροποποίηση του ρυμοτομικού στη πλατεία Καπνεργάτη, έρχεται και «πατάει» σε αυτό το αλαλούμ και έχοντας την ίδια λογική, σε ότι αφορά τη ρύθμιση των κανόνων λειτουργίας της πόλης, που σε καμιά περίπτωση δεν εξυπηρετεί τις σύγχρονες ανάγκες των καβαλιωτών, κάνει προτάσεις «μία από τα ίδια», με αποτέλεσμα το αλαλούμ να πάει στο τετράγωνο.
Αναρωτιόμαστε με ποιες μελέτες που έγιναν και πήραν υπ’ όψη στο πώς να εξυπηρετήσουν τις σύγχρονες ανάγκες των δημοτών, προτείνονται αυτές οι ρυθμίσεις; ποιες μελέτες έγιναν που να αποτυπώνουν τη σύνθεση του πληθυσμού, τις ανάγκες του για εργασία σε όλη την έκταση της πόλης και πως αντιμετωπίζει την ανάγκη μετακίνησης του για να προσεγγίσει αυτήν;
Ποιες μελέτες κατέγραψαν τις ανάγκες μετακίνησης των δημοτών για διεκπεραίωση αναγκών του στις δημόσιες υπηρεσίες, τη μετακίνηση του μαθητικού πληθυσμού το πρωί στα δημόσια σχολεία, αλλά και στα ιδιωτικά το απόγευμα; τις μετακινήσεις για διασκέδαση, αναψυχή (!;), άθληση (!;), τις ανάγκες κίνησης των επαγγελματιών του μεταφορικού έργου ανθρώπων και εμπορευμάτων (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά κ.τλ.); Τίποτε από όλα αυτά δεν έγινε.
Ο μόνος «μπουσουλάς», ο μοναδικός οδηγός που οδήγησε τη διοίκηση σε αυτές τις αποφάσεις, ήταν…. «ο τουρισμός» και τα τραπεζοκαθίσματα στους πεζόδρομους… τρομάρα μας (σας)….”