«Πολύ κουβέντα έγινε σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και συνεχίστηκε στη σύσκεψη των επικεφαλής, για τα μικρά λιμανάκια στα όρια του Δήμου.  Φυσικά κουβέντα δεν ακούστηκε για τα μεγάλα λιμάνια του Δήμου μας, το Φίλιππος Β΄ και Απόστολος Παύλος», λέει ο δημοτικός σύμβουλος Καβάλας της Λαϊκής Συσπείρωσης Χρήστος Ποτόλιας.

 

«Πώς άλλωστε να γίνει κάτι τέτοιο αφού διοίκηση και "αντιπολιτευόμενη συμπολίτευση" ομονοούν στη παραχώρηση των μεγάλων λιμανιών του Δήμου μας για επιχειρηματική και στρατιωτική "εκμετάλλευση";», σημειώνει.

 

Αναλυτικά όσα λέει ο κ. Ποτόλιας:

 

"Ατέρμονες πολύωρες συζητήσεις για να κρύψουν την αλήθεια, ότι ως φτωχοί συγγενείς αρκούνται στο καρβέλι που τους πετάνε για να μην αγγίξουν το παντεσπάνι που ξένα και ντόπια μεγαλοσυμφέροντα θα "φάνε".

 

Ωστόσο ούτε η συζήτηση και η άσφαιρη αντιπαράθεση αφορούσε στο πώς η αξιοποίηση των "ορφανών" λιμανιών θα γίνει για την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών.

 

Η διαδικασία νομιμοποίησης και διεκδίκησης που ξεκίνησε ο Δήμος για τα 4 μικρά λιμάνια (Σφαγεία, Καρνάγιο, Ν. Καρβάλη, Καλαμίτσα) αφορά την αξιοποίησή τους για να έχει ο Δήμος έσοδα. Έσοδα φυσικά που θα προκύπτουν από τις τσέπες των εργαζομένων και μικροεπαγγελματιών που θα "χρησιμοποιούν" τις εγκαταστάσεις και τη θαλάσσια ζώνη για ελλιμενισμό των μικρών σκαφών τους. Ακόμα μία ανταποδοτική λειτουργία του «Δήμου Α.Ε.» δηλαδή!

 

Καμία εμπιστοσύνη σε τοπικές ηγεσίες που συντάσσονται με αυτό που εδώ και χρόνια με γρήγορους ρυθμούς όλες οι κυβερνήσεις «τρέχουν». Τις διαδικασίες δηλαδή ιδιωτικοποίησης συνολικά του λιμενικού συστήματος της χώρας και αυτών της Καβάλας φυσικά, προωθώντας βασικούς σχεδιασμούς του κεφαλαίου που έχουν να κάνουν με τη μετατροπή της Ελλάδας σε κόμβο συνδυασμένων μεταφορών και ενεργειακό κόμβο. Σε ορμητήριο του ΝΑΤΟ στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο ανάμεσα σε ληστές στην Ουκρανία.

 

Σε αυτή τη φάση που βρισκόμαστε αυτό που χρειάζεται, αυτό στο οποίο πρέπει να στοχεύουν οι αγώνες, αυτό το οποίο αποτελεί τη μοναδική φιλολαϊκή προοπτική, είναι τα λιμάνια, μικρά και κυρίως μεγάλα, να γίνουν λαϊκή - κοινωνική περιουσία και να ενταχθούν στον ενιαίο δημόσιο φορέα μεταφορών στο πλαίσιο της εργατικής - λαϊκής εξουσίας και του πανελλαδικού επιστημονικού κεντρικού σχεδιασμού.

 

Ως Λ.Σ. θα συμβάλουμε πρακτικά και στην ενημέρωση και στην κινητοποίηση του λαού της Καβάλας ενάντια σε οποιαδήποτε πορεία που θυσιάζει τα λαϊκά συμφέροντα των εργαζόμενων και των μικροεπαγγελματιών της πόλης και των χωριών, στο όνομα μιας “ανάπτυξης” που αφορά τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Ενάντια στη λειτουργία του Δήμου ως επιχείρηση!

 

Η διοίκηση του Δήμου και οι υπόλοιπες παρατάξεις να εγκαταλείψουν εδώ και τώρα τα όποια σχέδια για επιπλέον χαράτσωμα του ήδη τσακισμένου εισοδήματος ερασιτεχνών και επαγγελματιών ψαράδων. Η επίλυση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των μικρών λιμανιών να συνοδευτεί από απαραίτητα έργα αναβάθμισής τους χωρίς επιβάρυνση των δημοτών".

 

(δελτίο Τύπου)