Ο περιφερειακός σύμβουλος και επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ, Κώστας Κατσιμίγας, έχει εκφραστεί πολλές φορές αρνητικά απέναντι στην προτεινόμενη χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Καβάλας – Θεσσαλονίκης. Όχι επειδή είναι αντίθετος με το έργο γενικά αλλά επειδή αυτό δεν περιλαμβάνει ταυτόχρονη διασύνδεση των πόλεων της Δράμας και των Σερρών, έτσι ώστε η Καβάλα να συνδεθεί και με άλλες πόλεις αλλά κυρίως για να συνδεθεί το λιμάνι της με τη βαλκανική ενδοχώρα

 

Κατά καιρούς έχει χαρακτηρίσει την σχεδιαζόμενη χάραξη ως «προαστιακό σιδηρόδρομο της Θεσσαλονίκης» ο οποίος αποκόπτει το λιμάνι της Καβάλας από την απευθείας διασύνδεσή του με τα σιδηροδρομικά δίκτυα της Βαλκανικής ενώ έχει παρουσιάσει πλήθος επιχειρημάτων ότι μια εναλλακτική όδευση μέσω Δράμας και Σερρών θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα σε χιλιόμετρα και χρόνο, όπως η γραμμή που σχεδιάζεται τώρα. 

 

Εκτός των άλλων, έχει επισημάνει ότι το κομμάτι που μελετάται τώρα, αφορά σε σιδηροδρομική γραμμή που ξεκινά μεν από τη Θεσσαλονίκη αλλά δεν φτάνει ούτε καν μέχρι το εμπορικό λιμάνι

 

Αυτή τη φορά, όμως, προχώρησε και σε μια ακόμη αποκάλυψη: η σχεδιαζόμενη γραμμή θα περάσει… μέσα από δύο καφέ (!!!) στα οποία σήμερα σταματούν οι διερχόμενοι την Εγνατία Οδό για ανάπαυση, στον κόμβο της Μουσθένης.

 

Έγραψε σχετικά στο facebook: 

 

 

“Η ΜΠΕ της μελέτης χάραξης νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης Καβάλας πρόκειται να κριθεί στο επόμενο ή σε ένα απο τα επόμενα Περιφερειακά Συμβούλια. Η μελέτη προβλέπει την διέλευση του τραίνου νότια των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη, από Ασπροβάλτα και Αμφίπολη. 

 

Στην πράξη πρόκειται για προαστιακό σιδηρόδρομο του Νομού Θεσσαλονίκης με οκτώ σιδηροδρομικούς σταθμούς και δυο στάσεις, σύνολο δέκα, που προσπαθεί ο ΟΣΕ να μας σερβίρει ως τμήμα της ανατολικής σιδηροδρομικής Εγνατίας

 

Η μελέτη που δεν προβλέπει το απόλυτο ζητούμενο που ειναι η σύνδεση με το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας, έχει και άλλα ευτράπελα. 

 

Η χάραξη που προβλέπει διέλευση και από την Πιέρια κοιλάδα, δηλαδή την κοιλάδα μεταξύ των βουνών Παγγαίου και Συμβόλου, διέρχεται και πολύ κοντά από τον οδικό κόμβο της Μουσθένης, εκεί που σταματάμε για καφέ στα καταστήματα Λέφα ή Χρυσανθίδη

 

Ξέρετε από που προβλέπεται να διέλθει το τραίνο; Ανάμεσα από τα δύο καταστήματα και προφανώς με ανισόπεδο κόμβο!!!! ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!”

 

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: 

η όδευση του τρένου απεικονίζεται με κόκκινο χρώμα