Τη διαβεβαίωση πως το Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας Καβάλας θα συνεχίσει να λειτουργεί αυτόνομα έλαβε ο βουλευτής Καβάλας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, κατά τη διάρκεια επικοινωνίας – συνεργασίας με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστο Δήμα, σύμφωνα με ανακοίνωση του βουλευτή.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του κ. Παναγιωτόπουλου, αναφέρει τα εξής:
«Ο υπουργός, ακούγοντας την εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση του κ. Παναγιωτόπουλου δεσμεύτηκε πως το Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας Καβάλας δεν θα συμπτυχθεί με το Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας Αλεξανδρούπολης, στο πλαίσιο του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Σύσταση Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) με την επωνυμία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» και θα συνεχίσει κανονικά την αυτόνομη λειτουργία του.
Υπενθυμίζεται πως το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε Δημόσια
διαβούλευση με τίτλο: «Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (ΝΠΔΔ) με την επωνυμία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» προβλέπει στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ (ΔΟΜΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 17 Δομή – Οργανικές μονάδες Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας) τη σύσταση Διεύθυνσης Εναέριας Κυκλοφορίας Ελεγχόμενων Περιφερειακών Αερολιμένων στην οποία θα ανήκει και το Τμήμα Παροχής Υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελεγχόμενων Περιφερειακών Αερολιμένων Αλεξανδρούπολης και Καβάλας με έδρα την Αλεξανδρούπολη.
Ωστόσο κάτι τέτοιο δημιουργεί σειρά σημαντικών προβλημάτων που θα δυσχεράνουν αφενός τη λειτουργία και των δύο αεροδρομίων, και αφετέρου θα επηρεάσουν σημαντικά μια σειρά άλλων εγκαταστάσεων και τη λειτουργία τους, όπως είναι το Αεροπορικό Απόσπασμα Χρυσούπολης, αλλά και δραστηριοτήτων – επενδύσεων όπως είναι η λειτουργία του αεροδρομίου «Λυδία» στον Αμυγδαλεώνα της EGNATIA AVIATION.
Παράλληλα το αεροδρόμιο της Καβάλας είναι παραχωρημένο στη Fraport, που σημαίνει πως υπάρχει ανάγκη στενής καθημερινής συνεργασίας με τους αρμόδιους υπαλλήλους της Fraport για τα ζητήματα που προκύπτουν καθώς και υποχρέωση ενεργής συμμετοχής στα safety committee για την ασφαλή λειτουργία του αεροδρομίου. Κατά συνέπεια, δεν είναι δυνατό, λογικό και παραγωγικό ο τμηματάρχης ενός παραχωρημένου αεροδρομίου να βρίσκεται 150 χιλιόμετρα μακριά.
Όλα τα παραπάνω έλαβε σοβαρά υπόψη ο υπουργός και διαβεβαίωσε τον κ. Παναγιωτόπουλο πως η λειτουργία Τμήματος Εναέριας Κυκλοφορίας Καβάλας θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά και αυτόνομα.»