Πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πλοία που έχουν δρομολογηθεί στις γραμμές που συνδέουν τα νησιά του βορείου Αιγαίου με την Καβάλα.

 

Το Hellenic Highspeed ναυπηγήθηκε το 1997 και δέχθηκε μια σημαντική επέμβαση ανανέωσης το 2009, αλλά έχει συντηρηθεί τόσο καλά που ο επιβάτης νομίζει ότι είναι ένα καινούριο πλοίο.

 

Στο εσωτερικό του υπάρχουν μόνο καθίσματα αεροπορικού τύπου, συμπεριλαμβανομένων και των καθισμάτων Α’ θέσης.

 

Το ταξίδι από Καβάλα για Λήμνο ή το αντίστροφο, μέσα σε μόλις δυόμιση ώρες, είναι κάτι που θα εξασφάλιζε την επιτυχία του δρομολογίου, εάν το πλοίο παρέμενε κανονικά στη γραμμή.

 

Εξυπηρετεί σε τεράστιο βαθμό τους νησιώτες που θέλουν να μεταβούν στην Καβάλα για γιατρούς, αγορά ή ακόμη και για τα φροντιστήρια (!) και θα ευνοούσε σίγουρα την αύξηση των μετακινήσεων.

 

Υπάρχει ωστόσο ένα σημαντικό πρόβλημα: το συγκεκριμένο πλοίο δεν μπορεί να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες της τροφοδοσίας με μεγάλα φορτηγά.

 

Το μήκους εκατό μέτρων σκαρί του έχει ευρύχωρο γκαράζ για ΙΧ αυτοκίνητα και μόνο για μικρά φορτηγά έως 3,5 τόνους.

 

Πριν το Πάσχα, το πλοίο θα αντικατασταθεί με άλλο της ίδιας εταιρίας, όχι όμως ταχύπλοο. Και οι λόγοι έχουν να κάνουν αποκλειστικά με την δυνατότητα μεταφοράς μεγάλων φορτηγών.