Η εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕΛ Καβάλας Δημητριάδου Μαρίκα, ΠΕ06 – Αγγλικής Γλώσσας, που μετέχει στην παιδαγωγική ομάδα εκπόνησης ενός προγράμματος Erasmus+ βρέθηκε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας και παρακολούθησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα από τη Δευτέρα 10 Απριλίου έως και το Σάββατο 15 Απριλίου 2023.

 

Σχετική ανακοίνωση του 3ου ΓΕΛ αναφέρει τα εξής:

 

“Η εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕΛ Καβάλας Δημητριάδου Μαρίκα, ΠΕ06 – Αγγλικής Γλώσσας, που μετέχει στην παιδαγωγική ομάδα εκπόνησης του σχεδίου Διαπίστευσης Erasmus+ 2020-1-EL01-KA120-SCH- 094680, μετακινήθηκε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας και παρακολούθησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Classroom Management Solutions for Teachers: New Methodologies, Effective Motivation, Cooperation and Evaluation Strategies”, που διοργανώθηκε και εκπονήθηκε από τον οργανισμό Europass Academy από Δευτέρα 10 Απριλίου 2023 έως και Σάββατο 15 Απριλίου 2023.

 

Βασικοί στόχοι της εκπαιδευτικής μετακίνησης, οι οποίοι και πραγματοποιήθηκαν, ήταν οι εξής:

 

  • Η επιμόρφωση της εκπαιδευτικού σε νέες τεχνικές, μεθοδολογία και στρατηγικές εφαρμογής καινοτόμων δράσεων Διαχείρισης Τάξης

 

  • Η παραγωγή εργασιών και ψηφιακού υλικού με τη χρήσης εφαρμογών ΤΠΕ και ΑΙ (ArtificialIntelligence/ Τεχνητή Νοημοσύνη)

 

  • Η συνεργασία &διάδραση με εκπαιδευτικούς από 8 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

 

  • Η δημιουργία και ανταλλαγή αυθεντικού εκπαιδευτικού υλικού,

 

  • Η δημιουργία ψηφιακών.διαδραστικών παρουσιάσεων που αφορούσαν σε εκπαιδευτικά σενάρια εφαρμογής Διαχείρισης Τάξης

 

  • Η συμμετοχή σε εργαστήρια δημιουργικότητας & δραστηριότητες συνεργατικής επίλυσης προβλημάτων

 

  • Η συμμετοχή σε δράσεις συμπερίληψης και πολυπολιτισμικής αποδοχής

 

Υπό το πρίσμα της πραγματοποίησης των στόχων που είχαν τεθεί στο σχεδιασμό της, η εκπαιδευτική μετακίνηση της εκπαιδευτικού του σχολείου μας και η συμμετοχή της στην επιμορφωτική δράση κρίνονται ως ιδιαίτερα επιτυχείς. 

 

Οι συνεργατικές επιμορφωτικές δράσεις που αναπτύσσονται μέσα από προγράμματα έχουν ιδιαίτερη αξία και δίνουν την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να έρθουν σε άμεση επαφή, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν κοινωνικές & γνωστικές δεξιότητες, να βελτιώσουν τη μεθοδολογία και τη διδακτική τους πρακτική προς όφελος των μαθητών τους, με ταυτόχρονη δυναμική ενίσχυση της συμπεριληπτικής, δημοκρατικής παιδείας.”