Επτά χιλιάδες είναι οι καταναλωτές, από τα συνολικά 43.500 υδρόμετρα του Δήμου Καβάλας, που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πληρώσουν τον λογαριασμό του νερού, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ, Απόστολο Χρόνη

 

«Περιλαμβάνει κυρίως ανθρώπους που δεν μπορούν να πληρώσουν. Οι στρατηγικοί κακοπληρωτές είναι γύρω στα 1.000 άτομα τους οποίους αρχίσαμε να βεβαιώνουμε τις οφειλές τους στην εφορία», λέει στον KavalaNews 102.8 ο κ. Χρόνης. 

 

Όπως εξηγεί, υπάρχει κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΥΑΚ για άπορους, πολύτεκνους, τρίτεκνους, ΑμεΑ. Μπορούν να μπουν ΕΔΩ να δουν τί έγγραφα χρειάζονται. 

 

«Οι άποροι έχουν αυξηθεί», σημειώνει ο κ. Χρόνης. 

 

«Για κάποιον που δεν έχει κοινωνικό τιμολόγιο "καμπανάκι" χτυπά μετά το πέρας της εγγύησης που έχει καταβάλλει. Εμείς βάλαμε ένα άτυπο πλαφόν στα 300 ευρώ. Τότε πάμε και βάζουμε ειδοποίηση και ζητάμε να έρθει ο καταναλωτής είτε να διακανονίσει, είτε να πληρώσει, είτε αν έχει να εμφανιστεί πάνω από ένα έτος να πάει σε ταμείο της ΔΕΥΑΚ και να βάλει χρήματα», λέει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ. 

 

Αυτό που εξηγεί είναι ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι οι λογαριασμοί του ρεύματος: 

 

«Καθημερινά μας λένε ότι τους έκοψαν το ρεύμα. Στη ΔΕΥΑ Καβάλας δεν έχουμε τέτοιο θέμα ακόμα, ειδικά στα κοινωνικά τιμολόγια δείχνουμε μία ιδιαίτερη ευαισθησία γι’ αυτό κάνουμε και πολλούς διακανονισμούς». 

 

Επίσης σχετικά με την επικαιροποίηση των στοιχείων μέχρι τέλος Ιουνίου του 2022 το ύψος της εγγύησης παραμένει στα 30 ευρώ. 

 

Ακούστε όσα είπε στον KavalaNews 102.8