«Καλούμε τη διοίκηση και τις υπόλοιπες παρατάξεις να πάρουν θέση για το νέο χαράτσωμα των λαϊκών νοικοκυριών» λέει ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Χρήστος Ποτόλιας, με αφορμή τα έργα για την κατασκευή διοδίων στην Εγνατία οδό στο ύψος της Νέας Καρβάλης (δες ΕΔΩ). 

 

«Αποδεικνύεται σήμερα περίτρανα ότι ο «αγώνας» όλων των παρατάξεων εκτός της Λαϊκής Συσπείρωσης, πριν λίγα χρόνια, όταν η Εγνατία Α.Ε. και με Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, επιχειρούσε την κατασκευή νέου σταθμού διοδίων πάνω από την Καβάλα στο Εσκί Καπού, που είχε μοναδικό στόχο τη μεταφορά του σταθμού στην αυλή του γείτονα, ήταν για τα «μάτια» του κόσμου, ήταν για να κερδίσει χρόνο η Εγνατία Α.Ε.», λέει στην ανακοίνωση:

 

Αναλυτικά

 

«Πρόσφατα από την αστυνομική διεύθυνση Καβάλας ανακοινώθηκαν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προκειμένου να διευκολυνθούν οι εργασίες κατασκευής νέων διοδίων στο ύψος της Ν. Καρβάλης. 

 

Για την κυβέρνηση και την Ε.Ε. μπορεί χρήματα για την ασφαλτόστρωση των δρόμων στην πόλη και τα χωριά μας, που μοιάζουν με βομβαρδισμένο τοπίο, να μην υπάρχουν, υπάρχουν όμως για τους επιχειρηματικούς κολοσσούς, για τα συμφέροντα των οποίων γίνονται οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι και όχι γιατί αποτελούν για τα λαϊκά στρώματα, όπως άλλωστε και τα έργα για αντιπλημμυρική, αντισεισμική και αντιπυρική προστασία, αναγκαίες και απαραίτητες υποδομές.

 

Άλλωστε τέτοια έργα, που για τη Λ.Σ. είναι σε προτεραιότητα στην πολιτική της, δε βρίσκονται στα σχέδια των αστικών κυβερνήσεων γιατί δεν μπορούν να είναι άμεσα αξιοποιήσιμα για την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων. Η επιλογή των έργων γίνεται βάση της πολιτικής της Ε.Ε. «κόστος-όφελος» (όπου όφελος εννοείται του μεγάλου κεφαλαίου).  

 

Η Κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει να «προικίζει», όπως έκαναν και οι προηγούμενες (ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ), την υπό ιδιωτικοποίηση «Εγνατία οδό Α.Ε.» με το νέο, μεταξύ άλλων, σταθμό (πρόσφατα  ξεκίνησαν το εισπρακτικό τους έργο σταθμός στα Βαφέικα, στον Κόμβο Λαγκαδά και στη Μουσθένη).   

 

Όλοι αυτοί οι σταθμοί έρχονται να προστεθούν στους εννέα προηγούμενους πλευρικούς και στους άλλους δεκατρείς μετωπικούς. Ένα ολόκληρο δίκτυο χαρατσώματος δηλαδή του λαού που πλήρωσε για την κατασκευή της Εγνατίας, ξαναπλήρωσε για τη συντήρησή της και τώρα ξαναπληρώνει για να την «προικίσει» η κυβέρνηση, ώστε ο ιδιώτης που θα την αναλάβει να έχει εξασφαλισμένη κερδοφορία. 

 

Καταδικάζουμε την πολιτική που θέλει την αποκατάσταση των δρόμων του Δήμου μας σε μία εικοσαετία (πρόσφατη συζήτηση σε συνεδρίαση του Δ.Σ. για το ρυθμό των ασφαλτοστρώσεων), τη στιγμή που για την Εγνατία δαπανώνται εκατομμύρια ευρώ.  

 

Καλούμε τους εργαζόμενους της πόλης και των χωριών να αγωνιστούμε για να μην παραδοθεί και η Εγνατία Οδός στους επιχειρηματικούς ομίλους, να καταργηθούν όλα τα διόδια».