"Δεν θα κάναμε χρόνια για τη συγκεκριμένη γέφυρα την Καβάλα, τώρα θα ήταν έτοιμη" δήλωσε ο πρ. υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρζης. 

Ο κ. Σπίρτζης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχωρήθηκε μέσω διαδικτύου σήμερα (20/11) έφερε ως παράδειγμα, μεταξύ άλλων, την κατάρρευση της γέφυρας του Πηνειού στο Διάβα Καλαμπάκας όπου τρεις μήνες αργότερα δόθηκε κανονικά στη κυκλοφορία. 

 

Για το αν μπορεί η Κυβέρνηση να επιλέξει τώρα τη διαδικασία του κατεπείγοντος είπε: "Νομίζω όχι γιατί πέρασαν δύο χρόνια. Το ελεγκτικό συνέδριο και η Αρχή δημοσίων συμβάσεων δεν θα καλύψει ότι είναι κάτι έκτακτο μετά από δύο χρόνια. Αυτό βαραίνει τη διαδικασία που επέλεξε η Περιφέρεια για να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα.  Σήμερα η γέφυρα θα υπήρχε και θα χρησιμοποιούταν από τους πολίτες της Καβάλας και όσους διέρχονται από την Καβάλα. Με απόλυτη βεβαιότητα". 

 

Στη συνέντευξη Τύπου συμμετείχαν οι: Τάνια Ελευθεριάδου, Κατερίνα Νοτοπούλου, Χρήστος Σπίρτζης, Νίκος Παππάς, Κώστας Μορφίδης. 

 

Τάνια Ελευθεριάδου - βουλευτής Καβάλας ΣΥΡΙΖΑ 

 

"Αν παρέλειψε η προηγούμενη αυτοδιοικητική αρχή να καταφύγει στη διαδικασία του κατεπείγοντος δε σημαίνει ότι η σημερινή αρχή δεν μπορεί να το ζητήσει τώρα. Η παράλειψη δεν μπορεί να αποβεί σε βάρος των πολιτών. Ακόμα και τώρα υπάρχει επικείμενος  κίνδυνος να προκληθεί ένα ατύχημα.  Η γέφυρα της Καβάλας θα μείνει στην ιστορία ως μνημείο εσκεμμένης αδράνειας. Οι Καβαλιώτες πήραν τις απαντήσεις που έψαχναν εδώ και δύο χρόνια. Η πολιτική ευθύνη φαίνεται ότι βαραίνει τη ΝΔ και τους αυτοδιοικητικούς της, τον κ. Μέτιο και την κ. Τσανάκα. Είναι γνωστό ότι η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προσέφερε στο πιάτο τη λύση χωρίς τα ταμεία του Δήμου ή της περιφέρειας να επιβαρυνθούν στο ελάχιστο. Αποφάσισαν όμως να παραπέμψουν το θέμα στις καλένδες. Από εδώ και πέρα να δούμε πως να πιέσουμε τη κυβέρνηση να δώσει λύση". 

 

Κατερίνα Νοτοπούλου - βουλευτής Θεσσαλονίκης , πρ. υπουργός Μακεδονίας Θράκης 

 

"Στέρησαν ένα έργο της Καβάλας για εξυπηρετήσουν μικροπολιτικούς σκοπούς. Η αλλαγή της κυβέρνησης φέρνει αλλαγή της στάσης του Περιφερειάρχη ο οποίος ένα χρόνο μετά αποφασίζει να συνάψει προγραμματική σύμβαση με την Εγνατία Οδό καταγράφοντας ένα χρόνο απαξίας". 

Νίκος Παππάς - βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, τομεάρχης υποδομών 

 

 

"Ο κυνισμός και το κομματικό όφελος κρίνεται υπέρτερο αγαθό του αγαθού των πολιτών και της ποιότητας ζωής. Οι δημοτικοί και περιφερειακοί άρχοντες είναι υπόλογοι και πρέπει να δώσουν εξηγήσεις. Ο τομέας των υποδομών θα μπορούσε να γίνει ατμομηχανή ανάπτυξης ή του φρεναρίσματος της πτώσης της ελληνικής οικονομίας μέσα στην πανδημία". 

Κώστας Μορφίδης - πρ. βουλευτής Καβάλας ΣΥΡΙΖΑ 

 

"Τότε έγινε μεγάλη συζήτηση για το που ανήκει η γέφυρα. Με την τότε λύση δινόταν η ευκαιρία να φτιαχτεί άμεσα. Μετά την παραδοχή συνεχίζουν κάποιοι να εκτοξεύουν κατηγορίες κατά του ΣΥΡΙΖΑ αρνούμενοι τις δικές τους ευθύνες".