Δύο ιδιαίτερες δράσεις είχαν οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Καβάλας, καθώς δημιούργησαν κεραλοιφές με φαρμακευτικά υλικά, υγρό σαπούνι με βρώσιμα υλικά, αλλά και αρωματικά λάδια με βότανα.
Οι δράσεις έγιναν με τη συμβολή του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Καβάλας, αλλά και του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Καβάλας.
Σχετική ανακοίνωση του 2ου Γυμνασίου αναφέρει τα εξής:
“Την εβδομάδα που μας πέρασε οι μαθητές και μαθήτριες του 2ου γυμνασίου Καβάλας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δύο εξαιρετικά ενδιαφέρουσες δράσεις.
Πιο συγκεκριμένα, την Τρίτη 16 Απριλίου το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Καβάλας (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ) επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις του 2ου Γυμνασίου Καβάλας και στη συνέχεια οι μαθητές και μαθήτριες και των δυο σχολείων συνεργάστηκαν και δημιούργησαν κεραλοιφές με φαρμακευτικά υλικά, όπως: αμυγδαλέλαιο, μελισσοκέρι, βούτυρο κακάο, βούτυρο καριτέ και βιταμίνη Ε.
Χωρίστηκαν σε ομάδες και υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους στη Χημεία υλοποίησαν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα
στο χώρο του Χημείου του 2ου Γυμνασίου.
Ευχαριστούμε τον διευθυντή του Εν.Ε.Ε.Γυ.-Λ Καβάλας κο Παπαδόπουλο Κυριάκο που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας σ’αυτή τη δημιουργική και συνεργατική δράση.
Επίσης, την Πέμπτη 18 Απριλίου ομάδα μαθητών και μαθητριών του 2ου Γυμνασίου Καβάλας επισκέφτηκαν το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Καβάλας
(Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.), ενημερώθηκαν για τα μαθήματα και τις ιδιαιτερότητες του σχολείου, παρακολούθησαν μια διδακτική ώρα σε μάθημα δικής τους επιλογής, και στη συνέχεια δούλεψαν με ενθουσιασμό με τους συμμαθητές τους στην παρασκευή υγρού σαπουνιού με βρώσιμα υλικά και αρωματικών λαδιών με βότανα του κήπου τους.
Αξιοσημείωτη ήταν η υποδοχή των μαθητών και μαθητριών μας στο Ε.Ε.Ε.Ε. Καβάλας όπου υπήρχε μπουφές με πρωινά εδέσματα και χυμούς στην τραπεζαρία του σχολείου. Ευχαριστούμε τη διευθύντρια κα Λυτριάνη Κατερίνα και ανανεώνουμε τη συνεργασία μας για το προσεχές μέλλον!
Οι παραπάνω δράσεις του 2ου Γυμνασίου Καβάλας εντάχθηκαν στον άξονα ν.7 του συλλογικού προγραμματισμού και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας μας, ο οποίος αφορά τις σχέσεις και συνεργατικές δράσεις σχολείου και κοινότητας.”