Η Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου με ανακοίνωση της αναδεικνύει τα προβλήματα στη λειτουργία του ΕΠΑΛ Καλλιράχης. Χαρακτηριστικά αναφέρει “το ΕΠΑΛ στεγάζεται στο παλιό Δημοτικό της σκάλας, με την προσθήκη δύο κοντέινερ. Στο σχολείο φοιτούν 44 παιδιά, ενώ άλλα 28 με 29 πηγαίνουν στο ΕΠΑΛ Χρυσούπολης, διότι δεν υπάρχουν οι τομείς και οι κατευθύνσεις για να καλύψουν τις επαγγελματικές ανάγκες των μαθητών”.

 

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης αναφέρει τα εξής:

 

“Η υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων είναι διαχρονική από όλες τις κυβερνήσεις. Η αδιαμαρτύρητη αποδοχή εκ μέρους της τοπικής διοίκησης της ευθύνης για τις κτιριακές ανάγκες των σχολείων έχουν φέρει σε σοβαρό αδιέξοδο και τα σχολεία της Θάσου, όπου η πλειοψηφία τους στεγάζεται σε υπέργηρα κτήρια. 

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ΕΠΑΛ της Καλλιράχης, όπου στεγάζεται στο παλιό Δημοτικό της σκάλας, με την προσθήκη δύο κοντέινερ.

 

Στο σχολείο φοιτούν 44 παιδιά, ενώ άλλα 28 με 29 πηγαίνουν στο ΕΠΑΛ Χρυσούπολης, διότι δεν υπάρχουν οι τομείς και οι κατευθύνσεις για να καλύψουν τις επαγγελματικές ανάγκες των μαθητών. 

 

Αυτήν την στιγμή λειτουργεί μόνο η κατεύθυνση οικονομίας και διοίκησης ενώ θα μπορούσε να λειτουργεί και ο τομέας Γεωπονίας. Το εκπαιδευτικό προσωπικό αποτελείται από 11 καθηγητές από τους οποίους οι δύο απασχολούνται εξ ολοκλήρου στο ΕΠΑΛ ενώ οι 9 είναι αναπληρωτές. Παρά τις δυσκολίες, τα ποσοστά επιτυχίας είναι αξιοζήλευτα.

 

Ζητάμε από την Δημοτική αρχή

 

  • Να διαμορφωθούν τα ταβάνια σε χαμηλότερο ύψος στο κτίριο του πρώην Δημοτικού, καθώς ο αντίλαλος δεν βοηθάει καθόλου την διδασκαλία και καθιστά δύσκολη την θέρμανση του κτιρίου κατά τους χειμερινούς μήνες.

 

  • Να αλλάξουν όλα τα Νότια κουφώματα, καθώς λόγω παλαιότητας δεν μονώνουν τους χώρους του σχολείου.

 

  • Να αλλαχτεί η κεντρική πόρτα του κτιρίου για την ασφάλεια του κτιρίου.

 

  • Να συντηρηθεί η περίφραξη από τη μεριά του περιφερειακού δρόμου.

 

  • Να κατασκευαστεί πάγκος για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

 

  • Να εξεταστεί η δυνατότητα λειτουργίας κυλικείου.

 

Και το κυριότερο και ουσιαστικότερο, να προχωρήσει σε επέκταση των δυνατοτήτων του σχολείου σε τομείς και κατευθύνσεις, με παρέμβαση στην κυβέρνηση και υπουργείο για καινούργιες αίθουσες και εργαστήρια.”