Την αντίδραση του επικεφαλής του ομίλου «η Καβάλα Μπροστά» Γιάννη Εριφυλλίδη προκάλεσε η τοποθέτηση των δύο μαρμάρινων χεριών που στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας (φωτογραφία). Κάτι που έφερε την διαδικτυακή απάντηση του δημάρχου.

 

Με ανάρτησή του ο κ. Εριφυλλίδης σε ανάρτηση του, σχολιάζει το έργο αλλά για το ποιες διαδικασίες ακολουθήθηκαν γράφοντας μεταξύ άλλων:  «Αυτό το γλυπτό στην Καβάλα τι μας δείχνει; Ελεήστε τον φτωχό Δήμαρχο;» 

 

Η απάντηση του Θόδωρου Μουριάδη κάτω από το post του Γιάννη Εριφυλλίδη: «Μπορεί κάποιος να έχει τελειώσει πολλά σχολεία όμως η πραγματική μόρφωση είναι η καταπολέμηση του κόμπλεξ , θα μπορούσε λοιπόν να ερμηνευθεί και ως «ελεηστε τους φτωχούς τω πνεύματι». 

 

Όσα γράφει ο Γιάννης Εριφυλλίδης

 

"Για την καλλιτεχνική αξία του έργου μπορούν να μιλήσουν οι ειδικοί. Ως προς εμάς, τους απλούς δημότες, σε άλλους θα αρέσει, σε άλλους δεν θα αρέσει, είναι θέμα προσωπικού  γούστου.

 

Ωστόσο, ποια διαδικασία ακολουθήθηκε για την τοποθέτησή του; Υπάρχει έγκριση από κάποια επιτροπή αξιολόγησης; Υπάρχει σχετική απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου ή του Δημοτικού Συμβουλίου; Αν δεν υπάρχει, δεν αποτελεί η τοποθέτηση του γλυπτού στον δημόσιο χώρο μια ακόμη αυθαιρεσία της Δημοτικής Αρχής; Γιατί δεν αναφέρεται καν το όνομα του καλλιτέχνη και γνωρίζουμε μόνο το όνομα του δωρητή; Αν οποιοσδήποτε αποφασίσει να δωρίσει ένα γλυπτό στον Δήμο, υπάρχει υποχρέωση (αλλά και δικαίωμα) του Δήμου χωρίς την τήρηση των σχετικών διαδικασιών να το τοποθετήσει στον δημόσιο χώρο; 

 

Επίσης, ως έργο έχει ισχυρό συμβολισμό. Συνδέεται όμως με κάτι στην περιοχή; Ή απλά βρήκαμε μιαν άπλα να το πετάξουμε και να χαλάσουμε και το γρασίδι στον Δημοτικό Κήπο; Δεν θα έπρεπε να μας εξηγήσει κάποιος τι συμβολίζει το έργο και γιατί τοποθετήθηκε εκεί που τοποθετήθηκε; 

 

Το Praying for Us στην Ομόνοια (μια εκδοχή της Προσευχής του Ντύρερ) είναι σε μια άθλια περιοχή στο κέντρο της Αθήνας και είναι πια τοπόσημο. Αυτό το γλυπτό στην Καβάλα τι μας δείχνει; Ελεήστε τον φτωχό Δήμαρχο;"