Νέα γραμμή θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με Καβάλα, Τοξότες και Ξάνθη, με την Καβάλα να μπαίνει κι εκείνη στο παιχνίδι του σιδηροδρόμου. Αυτό αναφέρει με δηλώσεις του ο Κώστας Ταγγίρης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ. 

 

Προαστιακός σιδηρόδρομος προς δυτική Θεσσαλονίκη, αλλά και προς Σταυρό και Ασπροβάλτα, Νότια Χάραξη προς Καβάλα και Αλεξαδρούπολη, αναβάθμιση της γραμμής προς Ειδομένη, συνθέτουν ένα πλέγμα έργων που θα αλλάξει το σιδηροδρομικό προφίλ της Βόρειας Ελλάδας σύμφωνα με τον Κώστα Ταγγίρη, μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ. 

 

Το έργο ονομάζεται “Νότια Χάραξη”: «Μια νέα γραμμή θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με Καβάλα, Τοξότες και Ξάνθη, με την Καβάλα να μπαίνει κι εκείνη στο παιχνίδι του σιδηροδρόμου. 

 

Δρομολόγια θα εξυπηρετούν επίσης Σταυρό και Ασπροβάλτα. Συγκεκριμένα, το έργο με τίτλο Νότια Χάραξη, θα συνδέει τα τρία λιμάνια, Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Αλεξανδρούπολης, με εξόδους σε Ορμένιο και Προμαχώνα. Ένα έργο με μεγάλη γεωπολιτική αξία

 

Άνθρωποι και εμπορεύματα θα μετακινούνται προς βορρά παρακάμπτοντας μελλοντικά τα στενά του Βοσπόρου. Μάλιστα, η ΕΕ ασκεί πιέσεις ώστε να υλοποιηθεί το έργο, υποστηρίζοντάς το χρηματοδοτικά, σε επίπεδο προμελέτης, που έχει ήδη ξεκινήσει ώστε να είμαστε έτοιμοι εγκαίρως να αξιοποιήσουμε τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία, είτε πρόκειται για το Ταμείο Ανάκαμψης, είτε για το ΕΣΠΑ, είτε για εθνικούς πόρους.»

 

Όπως εξήγησε ο κ. Ταγγίρης η ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου αναμένεται σε ορίζοντα 15ετίας.

 

Πηγή: voria.gr