Στιγμές άνευ προηγουμένου ζουν εδώ και πολλές ημέρες οι εταιρίες κούριερ πανελλαδικά αλλά και τα υποκαταστήματά τους στην Καβάλα. Από την κατάσταση δεν θα μπορούσε να είχε γλιτώσει μια από τις παλιότερες και μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου, η ACS, που έχει συνδέσει το όνομά της με την έννοια «κούριερ».

 

Στην Καβάλα η εταιρία έχει προς παράδοση περισσότερα από 6.000 δέματα και πρακτικά αδυνατεί να ανταπεξέλθει στην τεράστια ζήτηση που έχει προκαλέσει η απότομη άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου, λόγω της καραντίνας. 

 

Καταναλωτές που έχουν παραγγείλει (κι έχουν προεξοφλήσει στις περισσότερες περιπτώσεις) διάφορα προϊόντα πριν από 10-15 ημέρες, στα τέλη του Νοέμβρη, αδυνατούν να ενημερωθούν για το που βρίσκεται το δέμα τους. 

 

Η ιστοσελίδα της εταιρίας και το online σύστημα παρακολούθησης (track and trace) είναι συνήθως «πεσμένα» και δεν υπάρχει δυνατότητα εντοπισμού των πακέτων, ούτε απευθείας από τους καταναλωτές, ούτε και από τα κατά τόπους καταστήματα που χρησιμοποιούν σύστημα με την ίδια βάση δεδομένων.  

 

Ο χρόνος αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο της Αθήνας μπορεί να φτάνει και την μία ώρα κι αν κάποιος δοκιμάσει την τύχη του στα τοπικά τηλέφωνα, ενδέχεται να εξυπηρετηθεί νωρίτερα, όχι για να παραλάβει τελικά το πακέτο του αλλά για να λάβει μια τυποποιημένη ενημέρωση του τύπου «είναι αδύνατη η έγκαιρη παράδοση».