Το kavalanews τις τελευταίες ημέρες έχει γίνει αποδέκτης πολλών παραπόνων από εργαζόμενους που διαμένουν μόνιμα στο νομό Ξάνθης και εργάζονται στο νομό Καβάλας οι οποίοι από την ημέρα που η χώρα τέθηκε σε ολικό lockdown ζουν έναν Γολγοθά.

 

 

γράφει η 

Κάτια Γιαννουκάκου

 

 

Η καθημερινή μετακίνηση όσων δεν βρίσκονται σε αναστολή έχει γίνει μια επίπονη διαδικασία καθώς δεν μπορούν πλέον, λόγω των μέτρων να μετακινούνται πάνω από δυο άτομα σε ένα όχημα όπως έκαναν για τον επιμερισμό των εξόδων. 

 

 

Από την ημέρα που επιβλήθηκε το μέτρο του περιορισμού των επιβαινόντων σε ένα όχημα και πριν γίνει το ολικό lockdown οι εργαζόμενοι αυτοί, μετακινούνται με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ είτε προς τη Χρυσούπολη, είτε προς την Καβάλα. Μια οικονομικότερη λύση για να αποφύγουν το δαπανηρό κόστος να μετακινείται ο καθένας το όχημά του. Ωστόσο από την ημέρα του lockdown και με την καθημερινή πλέον μείωση των δρομολογίων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο. 

 

 

Με τα σημερινά δρομολόγια είναι αδύνατο να επιστρέψουν από τη Χρυσούπολη και την Καβάλα καθώς το τελευταίο δρομολόγιο από Καβάλα για Ξάνθη είναι στη 1:30 το μεσημέρι. Επιπλέον τα πρωινά δρομολόγια από Ξάνθη για Χρυσούπολη και Χρυσούπολη για Καβάλα δεν συμπίπτουν μεταξύ τους με αποτέλεσμα να περιμένουν μεγάλο διάστημα στους σταθμούς και να φτάνουν με μεγάλη καθυστέρηση στην εργασία τους.

 

 

Όλη αυτή η κατάσταση έχει δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα πλέον στην καθημερινότητά τους ενώ πολλές φορές αναγκάζονται να υποχρεωθούν να φιλοξενηθούν σε γνωστούς και φίλους αφού δεν υπάρχει τρόπος επιστροφής στο μόνιμο τόπο κατοικίας τους. 

 

 

Τι λέει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ 

 

Ερωτηθείς σχετικά για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Κώστας Πανταζής, τονίζει πως τα δρομολόγια προέκυψαν από τον αριθμό των εισιτηρίων που κόβονταν πριν από το lockdown και σύμφωνα με τις ανάγκες των μετακινούμενων επιβατών.

«Αν κάποιοι έπαιρναν τα αυτοκίνητά τους και τώρα εξυπηρετούνται με τα λεωφορεία λόγω των συνθηκών αυτό δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε. Εμείς θέλουμε να εξυπηρετήσουμε. Καλό θα ήταν λοιπόν να μας παίρνουν τηλέφωνο και να μας ενημερώνουν για τις ανάγκες τους ώστε να δούμε αν υπάρχει τρόπος τροποποίησης»,

 

εξηγεί ο κ. Πανταζής.