γράφει ο

Μιχάλης Λυχούνας

 

Η απόφαση για κλείσιμο 240 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ στην επικράτεια είναι επιχειρηματικά απολύτως σωστή. 

 

Ο χώρος εδώ και χρόνια βρίσκεται σε ορυμαγδο αλλαγών και σκληρό ανταγωνισμό. 

 

Δείτε τα συστήματα παράδοσης στους δρόμους των πόλεων, που παίρνουν τη δουλειά από τις παραδόσεις στο σπίτι ή το υποκατάστημα. Ποιος στέλνει πια εμβάσματα. 

 

Η παρουσία ωστόσο και αυτών των υπηρεσιών σε ακρωτηριασμένες πληθυσμιακά περιοχές της χώρας οδηγεί σε ακόμη ταχύτερη ερημοποίηση τους. 

 

Στο απόλυτο κενό. Δεν κλείνουν μόνο τα γραφεία, αλλά και φεύγουν οι θέσεις εργασίας, ακόμη περισσότεροι άνθρωποι! 

 

Η κυβέρνηση συνεχίζει με ακόμη μεγαλύτερη ένταση τόσο την εγκατάλειψη της χώρας εκτός λεκανοπεδίου, όσο και την ενίσχυση της ετεροβαρους ανάπτυξης. 

 

Όταν δίνεις επιδοτήσεις για τουριστικά καταλύματα στην Κρήτη και τις Κυκλάδες ( βλέπε ikos στην Κρήτη) σε περιοχές δηλαδή που θα έπρεπε να πληρώνουν οι επενδυτές για να ανοίξουν μαγαζιά), ουσιαστικά επιδοτεις την εγκατάλειψη της β. Ελλάδας (έχω παραδείγματα ολόκληρων οικογενειών που ξεριζώθηκαν για τον τουρισμό). 

 

Όταν πραγματοποιείς φαραωνικα έργα σε Αττική και Θεσσαλονίκη για αστικές μεταφορές, που μετά επιδοτεις τη λειτουργία τους, πάλι ξεριζωνεις ΜΕ ΑΠΌΛΥΤΗ ΓΝΏΣΗ και ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ τον πληθυσμό της περιφέρειας. 

 

Σιγά μην ενδιαφέρει την Αθήνα του Μαξίμου το μέλλον της Θράκης και της Ξυλαγανής...θα ξαναγίνει βουλγαρικό χωριό, όπως ήταν  πριν την ανταλλαγή του 1919. 

 

Τι να φοβηθούν στην Αθήνα, τους περιφερειαρχες της Δυτικής η  ή Ανατολικής Μακεδονίας ή τη γερασμένη κούκλα της κεντρικής; 

 

Μα αν είχαν κότσια δε θα έφταναν τη βόρειο Ελλάδα σε μη αναταξιμη βιολογικά περιοχή; Για τους βουλευτές μαριονέτες ντεμεκ δεξιούς που θρηνούν τον Σαββόπουλο, ούτε λόγος. Πρόβατα αυτοί, πρόβατα και οι περιφέρειες τους. 

 

Η λειτουργία των ΕΛΤΑ θα ήταν προφανώς μια επιδοτούμενη δραστηριότητα....αλλά τέτοια είναι και των μέτρο και του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ. Απλώς κάποιοι Έλληνες απολαμβάνουν και κάποιοι έχουν εγκαταλειφθεί.