Στο σημείο που έγινε το μοιραίο τροχαίο, έχουν γίνει συνολικά 7 παρόμοια τροχαία το τελευταίο 4μηνο, κάτι που ενισχύει την άποψη ότι υπήρχε κακοτεχνία στην κατασκευή. 

 

Τρομακτικό βίντεο από το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη το λεωφορείο με τους 47 Έλληνες, στο Βουκουρέστι, φέρνουν στη δημοσιότητα τα ρουμανικά ΜΜΕ.

 

Το βίντεο φαίνεται το λεωφορείο να προσπαθεί να περάσει την προστατευτική αψίδα πριν το τούνελ και περίπου στη μέση να «κολλάει» και να καταρρέει πάνω του η μεταλλική κατασκευή.

 

Στο μεταξύ, από ώρα σε ώρα αναμένεται να ολοκληρωθεί η νεκροψία – νεκροτομή στο σώμα του άτυχου Λαρισαίου που σκοτώθηκε στο τροχαίο στην Ρουμανία. Δύο ακόμα είναι σοβαρά τραυματίες, ωστόσο η κατάσταση της μιας γυναίκας είναι κάπως καλύτερα, και αποσωληνώθηκε.

 

Ήδη πάντως έχουν γυρίσει στην Ελλάδα οι περισσότεροι από τους Έλληνες που συμμετείχαν στην εκδρομή στο Βουκουρέστι.

 

Έχουν γίνει άλλα 7 τροχαία σε 4 μήνες στο ίδιο σημείο

 

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το OPEN, στο σημείο που έγινε το μοιραίο τροχαίο, έχουν γίνει συνολικά 7 παρόμοια τροχαία το τελευταίο 4μηνο. Κάτι που ίσως ενισχύει την άποψη που έχουν εκφράσει εμπειρογνώμονες, πως ίσως δηλαδή υπήρχε κακοτεχνία στη συγκεκριμένη κατασκευή.

 

Επίσης, υπάρχουν αναφορές πως ο οδηγός δεν είχε βάλει στο GPS ρύθμιση για λεωφορείο αλλά πήγαινε με τις απλές οδηγίες για αυτοκίνητο, γι αυτό και τον οδήγησε σε τούνελ με σήμανση περιορισμό στο ύψος των οχημάτων.

 

Στην εκπομπή Ώρα Ελλάδος μίλησε και ο Αλέξανδρος Ματθαίου, ο δικηγόρος του οδηγού, ο οποίος αναφέρει πως δεν γνωρίζει την συγκεκριμένη λεπτομέρεια για το GPS.

 

«Με το GPS τελευταία στιγμή έπρεπε να διαλέξει προς τα πού θα πάει και διάλεξε σε δευτερόλεπτα το τούνελ». «Είχε και την άλλη γραμμή στα δεξιά του τούνελ αλλά ο άνθρωπος σκέφτηκε πώς να κινηθεί. Μετά που έγινε η τραγωδία μου είπε εγώ δεν μπόρεσα να δω τις πινακίδες γιατί είχε κίνηση. Έριξα μια ματιά να δω πριν το τούνελ, αλλά δεν μπόρεσα».

 

Ο δικηγόρος τόνισε πως ο οδηγός δεν είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και ότι υπήρχε μια πινακίδα που δεν μπόρεσε να δει του έκρυβε την ορατότητα ένα λεωφορείο.

 

«Ο οδηγός οδηγούσε από τη Θεσσαλονίκη μέχρι το Βουκουρέστι και σταμάτησε αρκετές φορές για διάλειμμα. Δεν ήταν κουρασμένος», ανέφερε.

 

«Οι ευθύνες είναι αλλού. Το τούνελ αυτό το κάνανε ανακαίνιση όλο το καλοκαίρι και λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο. Από τότε μέχρι σήμερα είχαμε 6-7 ατυχήματα και παλιά στο τούνελ αυτό περνούσαν και φορτηγά και λεωφορεία χωρίς προβλήματα. Δεν συμφωνώ με το σύστημα αυτό, αυτό τον περιοριστή. Είναι πολύ βαρύς. Αν ήταν πιο ανάλαφρη η κατασκευή δεν θα δημιουργούνταν αυτό το πρόβλημα. Ο άνθρωπος λέει "εγώ έκανα ότι μπορούσα για να αποφύγω να μην γίνει. Φρενάρισα άμεσα"», σημειώνει ο κ. Ματθαίου.

 

«Η αστυνομία έκανε μια συνάντηση με τους επιβάτες στο ξενοδοχείο και τους διάβασε τα δικαιώματά τους. Έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν μήνυση και κατά του οδηγού», είπε ακόμη.

 

Ο δικηγόρος συνεχίζει λέγοντας πως ο οδηγός μπήκε στο τιμόνι από τη Θεσσαλονίκη, πριν είχε άλλο οδηγό. Δεν οδηγούσε 18 ώρες. «Ο πελάτης μου είναι ακόμα στο στάδιο του υπόπτου, δεν τον κατηγορούνε», κατέληξε.

 

Στην Ελλάδα ο οδηγός - «Συγγνώμη στις οικογένειες»

 

Ο άνθρωπος βρίσκεται σε κακή ψυχολογική κατάσταση και δήλωσε «Θέλω να επικοινωνήσω με τις οικογένειες, συγγνώμη δεν το προέβλεψα, περάσαμε τόσα τούνελ και δεν έγινε τίποτα». 

 

Το πρωί της Κυριακής επέστρεψε στην Ελλάδα και το βράδυ του Σαββάτου βρέθηκε για δεύτερη φορά στο αστυνομικό τμήμα του Βουκουρεστίου όπου μίλησε στην ανακρίτρια και φέρεται να ισχυρίστηκε εκ νέου πως έκανε λάθος το GPS, του έδειξε λάθος διαδρομή από σημείο που κανονικά δεν έπρεπε να περνάνε τα λεωφορεία.

 

Ο οδηγός του λεωφορείου μίλησε στο MEGA και περιέγραψε όσα συνέβησαν πριν και μετά τη σφοδρή σύγκρουση. «Λυπάμαι πολύ για ό,τι συνέβη. Δε θα μπορούσε κανένας να το αποφύγει. Ήταν σαν να έπεσε ξαφνικά πάνω μας ένα τρένο», είπε οδηγός. Ο ίδιος σημείωσε ότι «όλα έγιναν σε ένα δευτερόλεπτο. Είπα ότι δε θα βγει κανένας ζωντανός».

 

«Κανένας δεν πίστεψε πως θα βγαίναμε ζωντανοί από εκεί. Σε ένα δευτερόλεπτο περάσαν όλα από μπροστά μου και είπα “από εδώ δε θα βγει κανένας ζωντανός”. Όλα έγιναν σε ένα δευτερόλεπτο. Ακολούθησα απλά την πορεία που μου έδειξε το GPS. Όταν η κεραία βρήκε στην κατασκευή, πάτησα απότομα φρένο, αλλά δεν μπορούσαμε να αποφύγουμε το δυστύχημα. Δεν έτρεχα», τόνισε.

 

πηγή: makthes.gr