Αλλού έρχονται οι μουσώνες, αλλού η ξηρασία και η κλιματική αλλαγή. Εδώ έφτασε η εποχή των συνεδρίων με τα κόμματα πλέον να είναι brands που χρειάζεται να πουληθούν σωστά και μαζικά.

 

Στη Νέα Δημοκρατία η τηλεσκηνοθεσία και το πολιτικό marketing αποθεώθηκαν (μέχρι τη στιγμή που κόλλησε το auto cue) ενώ στο ΠΑΣΟΚ 170.000 κατασκευαστές συλλογικού υποσυνείδητου συνιστούν τον πράσινο ήλιο. Αυτόν ξέρουν, αυτόν εμπιστεύονται. Κι ας αποδείχτηκε τόσες φορές ψεύτης, κι ας χρωστάει περίπου 350 εκατομμύρια. Αυτοί θέλουν τον ήλιο. Με τον ήλιο πάνω, το προϊόν θα πουλήσει καλύτερα.

 

Εχει πλάκα επίσης, να συγκρίνεις τα συνέδρια ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ. Στο ένα καυγάδες, χιλιάδες σελίδες κειμένων, αντιπαραθέσεις και διαφωνίες για να γίνει τελικά ό,τι θέλει ο αρχηγός.

 

Στη ΝΔ δεν κουράζονται με διαφωνίες (πλην Σαμαρά). Βρέθηκαν μόνο για να χειροκροτήσουν τους υπουργούς.

 

Τα κόμματα – προϊόντα πωλούνται σε συσκευασία δώρου και οι πελάτες είναι εκεί για να αγοράσουν.

 

Ακούστε την εκπομπή: