Η ανακοίνωση της efood είναι «κεντημένη» λέξη προς λέξη στα γραφεία marketing και διαχείρισης κρίσεων πολυεθνικών εταιριών. 

 

Η πρωτοφανής αναδίπλωση χρησιμοποιείται ως όπλο εταιρικού marketing κατά των ανταγωνιστών της, στους οποίους αναφέρεται ευθέως. 

 

Είναι ίσως η πρώτη φορά παγκοσμίως που στις προωθητικές μεθόδους πωλήσεων χρησιμοποιούνται ως «τυράκι» όχι η μία πίτσα δώρο στις τρεις ή οι κληρώσεις για σούπερ δώρα αλλά τα ίδια τα εργασιακά δικαιώματα, που «στην εταιρία μας» είναι πια πολύ καλύτερα από τις άλλες του χώρου.

 

* Στο τέλος της εκπομπής μια αποτυχημένη προσπάθεια λογικής συζήτησης με Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς…

 

Ακούστε όλη την εκπομπή «Πίσω Σελίδες» ΕΔΩ.