Σε συνέχεια της επιστολής που είχε αποστείλει ο κ. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος στις 13 Αυγούστου 2021 και διαμαρτυρόταν για τα διόδια και την έλλειψη Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (δες ΕΔΩ), ο ίδιος προχώρησε σε καταγγελία της εταιρίας στον Συνήγορο του Καταναλωτή και όπως λέει δικαιώθηκε. 

 

Όπως έλεγε ο κ. Παπαδόπουλος, στις 29/7 κατευθυνόμενος από Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη πλήρωσε τα διόδια που υπάρχουν κάθετα στον αυτοκινητόδρομο στον σταθμό διοδίων Μουσθένης. Στη συνέχεια βγήκε από τον αυτοκινητόδρομο για να μεταβεί στα καταστήματα των ιδιωτών για να ελέγξει την πίεση των ελαστικών του αυτοκινήτου, πήρε ένα καφέ και μπήκε πάλι στον αυτοκινητόδρομο για να συνεχίσει την διαδρομή.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο η εταιρία Εγνατία οδός Α.Ε. ζήτησε να πληρώσει εκ νέου διόδια για να μπει στον αυτοκινητόδρομο. Είπε στην υπάλληλο πως έρχεται από την Αλεξανδρούπολη και έχει πληρώσει στον Σταθμό Διοδίων Μουσθένης που είναι 4 χιλιόμετρα πριν.

 

Στη νέα του επιστολή του ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρει: 

 

«Την ίδια μέρα με την δημοσιοποίηση του προβλήματος προχώρησα σε καταγγελία της εταιρείας στον Συνήγορο του Καταναλωτή, με κοινοποίηση στο υπουργείο μεταφορών. Αν και ποτέ δεν ήταν ο στόχος μου τα 80 λεπτά αλλά η ανάδειξη του προβλήματος για την επίλυση του, έπρεπε να διεκδικήσω το ποσό ώστε να μπορεί να εμπλακεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή. 

 

Μετά από πολλά έγγραφα και πολύ χρόνο, η εταιρεία "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ" έστειλε έγγραφο βάση του οποίου από 1 Φεβρουαρίου 2022 έχει αποκαταστήσει το πρόβλημα με την χρέωση των οδηγών που σταματούν για ανάπαυλα στην Μουσθένη

 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω το προσωπικό της Ανεξάρτητης Αρχής του Συνηγόρου του Καταναλωτή για την αμέριστη βοήθειά του καθώς και εσάς για την δημοσιοποίηση της επιστολής μου».

 

Ο κ. Παπαδόπουλος μέσω της δημοσίευσης της επιστολής θέλει, όπως λέει: 

 

«1ον να ενημερωθούν οι αναγνώστες για την ύπαρξη της Ανεξάρτητης Αρχής του Συνηγόρου του Καταναλωτή, μία αρχή που αναλαμβάνει δίχως κόστος να προασπίσει τα συμφέροντα των καταναλωτών ώστε να διεκδικούν τα δικαιώματα τους σε καταναλωτικές διαφορές με εταιρείες - επιχειρήσεις και 

 

2ον να επιβεβαιώσω από οδηγούς που διέρχονται από την Εγνατία οδό και σταματούν στην Μουσθένη, την υλοποίηση της δέσμευσης της εταιρείας  "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ"». 

 

Παρακάτω είναι τα δύο από τα έγγραφα της αλληλογραφίας που είχε με τον Συνήγορο & την εταιρεία, το έγγραφο της καταγγελίας και η απάντηση της εταιρείας για την υλοποίηση της μη χρέωσης από 1 Φεβρουαρίου 2022: