Η Ομοσπονδία Γονέων & Κηδεμόνων μαθητών ΑΜΘ χαιρετίζει τις πολύμορφες κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας που πραγματοποιούνται σε όλη την χώρα, όπως και στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς ενάντια, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της «βελτιωτική διαρθρωτική κίνηση» και στον «επιμελημένο εξορθολογισμό», όπως προκλητικά χαρακτηρίζει το Υπουργείο Παιδείας τις συγχωνεύσεις τμημάτων. 

 

Επίσης αναφέρει: 

 

Δηλαδή: λείπουν καθηγητές…(γιατί, αν είναι δυνατόν, «παίρνουν άδειες»!!) ας στριμώξουμε τα παιδιά, ώστε να φαίνεται ότι δεν χρειάζονται άλλοι.

 

Στην περιοχή μας ο κατάλογος των συγχωνεύσεων είναι πολύ μεγάλος. 

 

Ενδεικτικά αναφέρουμε το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ, το 1ο, 3ο, 4ο ΓΕΛ και το 3ο Γυμνάσιο στο Δήμο Αλεξανδρούπολης. 

 

Το 3ο ΓΕΛ, 1ο ΕΠΑΛ και 2ο Γυμνάσιο στο Δήμο Κομοτηνής. Το 6ο Νηπιαγωγείο, το 1ο και 2ο Ειδικό, το Γυμνάσιο Σμίνθης στην Ξάνθη. 

 

Το 2ο ΓΕΛ, το 4ο και 5ο Γυμνάσιο Καβάλας, το Λύκειο Κρηνίδων, το Λύκειο Λιμένα Θάσου κ.ά.

 

Δύο μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων, χωρίς να τους απασχολεί ούτε η διάδοση του ιού σε πολυπληθή τμήματα (με τα σχολικά πρωτόκολλα υπερμετάδοσης του ιού και την αποθέωση της ατομικής ευθύνης), ούτε οι επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία, το Υπουργείο και οι θρασείς Γραμματείς του, όπου σταθούν και όπου βρεθούν, προσπαθούν να μας πείσουν ότι πρόκειται για «αναβάθμιση»!

 

Μπορεί άραγε να γίνει μάθημα της προκοπής σε αίθουσες- κλουβιά με 28 παιδιά;

 

Ποια θεωρία παρουσιάζει ως παιδαγωγικά ωφέλιμη την αλλαγή της σύνθεσης των παιδιών ενός τμήματος μετά από δύο μήνες λειτουργίας των σχολείων;

 

Και ο πιο αδαής αντιλαμβάνεται ότι για να μην καλύψουν τα χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς- οπότε και να μην ξοδέψουν ούτε ένα ευρώ για προσλήψεις- προχωρούν σε συγχωνεύσεις.

 

Φτάνει πια! Δεν αποδεχόμαστε τις συμπτύξεις. 

 

Τα παιδιά μας δεν είναι αριθμοί, αλλά μαθητές με υγειονομικά, μορφωτικά και παιδαγωγικά δικαιώματα και δεν θα δεχτούμε πλέον την καταπάτησή τους.  Υπουργείο Παιδείας και Κυβέρνηση δεν μπορούν να παίζουν ούτε με τη μόρφωση των παιδιών μας, που ήδη έχουν υποβαθμίσει, ούτε με την υγεία τους!

 

Απαιτούμε:

 

Να μην συμπτυχθεί ούτε ένα τμήμα, έγκριση των τμημάτων με βάση τις ανάγκες των μαθητών, ολιγομελή τμήματα (15 μαθητές ανά τάξη)

 

Προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τις πραγματικές ανάγκες, να καλυφθούν όλα τα κενά.