σιδηροδρομική Εγνατία

«Τα γραπτά μένουν» επισημαίνει ο περιφερειακός σύμβουλος Κώστας Κατσιμίγας αναφερόμενος στις εξαγγελίες του υπουργού Υποδομών για τη σιδηροδρομική Εγνατία.

Το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο όλων των εποχών είναι αυτό που αφορά στην κατασκευή της νέας μονής γραμμής Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Ξάνθης συνολικού μήκους 205χλμ, τμήμα της λεγόμενης και Ανατολικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας.

Αρχίζει η ανοικτή διαδικασία για την επιλογή Τεχνικού Συμβούλου για τα έργα του Ανταγωνιστικο

Το 2020 εγκρίθηκε ο σχεδιασμός και ξεκίνησε η υλοποίηση του μεγαλύτερου προγράμματος σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα ύψους €4 δισ.

Σε φάση εκκίνησης δημοπράτησης είναι το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της χώρας που αφορά στην κατασκευή της νέας γραμμής Θεσσαλονίκης

Μέσα στο καλοκαίρι θα δημοπρατηθεί η σιδηδρομική σύνδεση της Καβάλας, μαζί με άλλα 5 μεγάλα έργα, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη 1 Ιουλίου η ΕΡΓΟΣΕ

 

Άνοιξε πάλι για μία ακόμη φορά το θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης Καβάλας - Θεσσαλονίκης. Η όλη συζήτηση στοχεύει στο να πλασάρει το γνωστό παραμύθι της ανάπτυξης που δήθεν μπορεί να ωφελήσει και τα μονοπώλια και το λαό

Το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του εμπορικού λιμένα Καβάλας με τη Βαλκανική και Ευρωπαϊκή ενδοχώρα είναι πολύ σοβαρό ζήτημα για να αντιμετωπίζεται με μικροπολιτικές, μικροκομματικές και προσωπικές αντιπαραθέσεις. 

Καταστροφική για την ανάπτυξη της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι η διέλευση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από την Ασπροβάλτα στην Αμφίπολη κι από εκεί στ

Συνάντηση στην Αλεξανδρούπολη με τον αναπληρωτή βοηθό Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ αρμόδιο για τις Ευρωπαϊκές και Ευρασιατικές Υποθέσεις κ. Μάθιου Πάλμερ

Αμφίβολη παραμένει η υλοποίηση της συμφωνίας Ελλάδας-Βουλγαρίας για τη σύνδεση της Καβάλας στο σιδηροδρομικό δίκτυο που είχε προωθηθεί από την κυβέρνηση Τσίπρα.

Ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομικών, Μεταφορών και Υποδομών σχετικά με τη σιδηροδρομική σύνδεση της Καβάλας και το μεγάλο διακρατικό έργο «Sea2Sea», συνυπογράφ

Με τις ευχαριστίες του προς τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη που τον συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο του κόμματος στην Καβάλα, ξεκίνησε τη σημερινή συνέντευξη Τύπου ο π.

Υπέρ της πρότασης του υποψήφιου περιφερειάρχη Κώστα Κατσιμίγα για την κατασκευή της σιδηροδρομικής Εγνατίας μέσω Δράμας – Σερρών και όχι μέσω Αμφίπολης τάσσεται ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος με σχόλιο του στη δημοσίευση της είδησης από το kavalaNews

Για την τεράστια σημασία της διέλευσης της σιδηροδρομικής Εγνατίας από τις Σέρρες, τη Δράμα και την Καβάλα καθώς και για τη δυναμική που θα αποκτηθεί με τη σύνδεση μεταξύ όλων των μεγάλων πόλεων της βορειοανατολικής Ελλάδας...

Συζήτηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στο γραφείο της Δημάρχου Καβάλας Δήμητρας Τσανάκα, την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018, όπου συζητήθηκε η εξειδίκευση των επί μέρους τομέων επί του Περιφερειακού Χωροτα

Στην υπογραφή κοινής διακήρυξης Ελλάδας-Βουλγαρίας προχώρησαν οι πρωθυπουργοί των δύο χωρών, Αλέξης Τσίπρας και Μπόικο Μπορίσοφ, στο πλαίσιο της Τετραμερούς Συνόδου Κορυφής Ελλάδας-Βουλγαρίας-Σερβίας-Ρουμανίας, με την οποία θα ρυθμίζονται όλα τα βήματα και τα χρονοδιαγράμματα

Στο θέμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας  αναφέρθηκε στη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στο περιθώριο της 83ηςΔΕΘ, ο πρωθυπουργός, μετά απο ερώτηση δημοσιογράφου σε τοπικό μέσο ενημέρωση

Σε δηλώσεις του για το θέμα ο βουλευτής Καβάλας Κώστας Μορφίδης αναφέρει πως ενώ θα έπρεπε όλοι Καβαλιώτες να είναι ικανοποιημένοι κάποιοι μεμψιμοιρούν. 

Στη σιδηροδρομική διασύνδεση της Καβάλας με τη Θεσσαλονίκη, την Αλεξανδρούπολη και πόλεις της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας αναφέρθηκε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Μορφίδης, μιλών

Μέχρι το τέλος του Απριλίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η δουλειά που ανέλαβε η λεγόμενη «ομάδα δράσης» (task force) Ελλάδας-Βουλγαρίας για τη συγκρότηση διακρατικής εταιρίας που θα υλοποιήσει τ

Υπογράφηκε το πρωί της Τετάρτης 6 Σεπτεμβρίου η συμφωνία Ελλάδας – Βουλγαρίας για την ίδρυση φορέα που θα αναλάβει την κατασκευή και λειτουργία του σιδηροδρόμου που θα ενώσει Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Α

Είναι η πρώτη φορά που το θέμα «τρένο» στην Καβάλα μπαίνει σε πρωθυπουργική ατζέντα. Και μάλιστα ατζέντα δύο χωρών! Ποτέ δεν υπήρξαν τόσοι πειστικοί και… πιεστικοί λόγοι να προχωρήσει ένα τέτοιο έργο. Κοινώς: δεν έφτανε απλώς το αίτημα της Καβάλας για να προχωρήσει. Εδώ υπάρχει ένα έργο διακρατικό, που ενισχύει τις διασυνοριακές σχέσεις. Τώρα πρόκειται για έργο που αφορά την οικονομία δύο χωρών.

Στο θέμα της σύνδεσης της Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, είτε μέσω της λεγόμενης «Σιδηροδρομικής Εγνατία Οδού» είτε με το τμήμα Νέα Καρβάλη-Τοξότες, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατά την παρουσία του στην Κομοτηνή.