Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες θέτει στην διάθεση των πολιτών η διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας με τη βοήθεια του τμήματος πληροφορικής με στόχο την άμεση, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Οι νέες υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες και από σταθερό υπολογιστή αλλά και από κινητό τηλέφωνο παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 18 Μαρτίου στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου από τον διοικητή Τάσο Καρασαββόβλου και τον προϊστάμενο του τμήματος πληροφορικής του ΓΝΚ Βασίλη Αγγελίδη. 

 

 

Οι νέες υπηρεσίες 

 

Ηλεκτρονικά ραντεβού 

Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού χωρίς να παίρνουν τηλέφωνο. Ειδικότερα, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν θα μπορούν να εισέρχονται στην επίσημη ιστοσελίδα του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας (http://kavalahospital.gr/. Η νέα υπηρεσία προγραμματισμού ηλεκτρονικού ραντεβού αποτελεί μία ολοκληρωμένη και απλοποιημένη διαδικασία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ιδιωτικότητα της επικοινωνίας του πολίτη με την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου. Μέσω της εφαρμογής των ηλεκτρονικών ραντεβού οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν εφόσον πιστοποιηθούν ως χρήστες της υπηρεσίας, να έχουν πλήρη εικόνα των διαθέσιμων ημερών και ωρών όλων των ιατρικών ειδικοτήτων και να προγραμματίζουν μόνοι τα ραντεβού τους, τόσο στα πρωινά όσο και στα απογευματινά, Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου.

 

Σε περίπτωση ακύρωσης ή μετάθεσης ραντεβού από το Νοσοκομείο, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα ειδοποιείται αμέσως σχετικά με δωρεάν μήνυμα που θα λαμβάνει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχει δηλώσει. Επιπλέον, 3 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία του ραντεβού, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα λαμβάνει δωρεάν μήνυμα υπενθύμισης του ραντεβού του. «Ολοκληρώνοντας η υπηρεσία θα προσφέρει και την δυνατότητα ακύρωσης του ραντεβού δίνοντας την δυνατότητα χρησιμοποίησης του ραντεβού από άλλο πολίτη, γεγονός που ευελπιστούμε να μειώσει τις λίστες αναμονής»,  τόνισε ο κ. Αγγελίδης. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους πολίτες και θα ενημερώνεται συνεχώς. «Ό,τι βλέπει μέσα εκεί ο πολίτης όσον αφορά στα ραντεβού, τα ίδια θα βλέπουμε κι εμείς ή οι γιατροί. Δεν πρόκειται να υπάρξουν κρυφά ραντεβού εκτός της συγκεκριμένης υπηρεσίας ή της τηλεφωνικής γραμμής. Στόχος της διοίκησης του Νοσοκομείου είναι οι διαφάνεια και όλοι οι πολίτες να έχουν την ίδια εξυπηρέτηση», είπε επίσης. Σημειώνεται ότι η υπηρεσία για τα ηλεκτρονικά ραντεβού θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη Παρασκευή καθώς μέχρι τότε θα βρίσκεται στο στάδιο της δοκιμαστικής λειτουργίας 

 

 

Αιτήσεις πιστοποιητικών και βεβαιώσεων 

Επίσης μέσω της ίδιας υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αιτούνταιτην έκδοση πιστοποιητικών, τα οποία στη συνέχεια θα παραλαμβάνουν από το Νοσοκομείο ή θα τους αποστέλλονται με courier.

Τα πιστοποιητικά που δύνανται να αιτηθούν είναι: α) Πιστοποιητικό Νοσηλείας, β) Βεβαίωση/ Πιστοποιητικό Επίσκεψης, γ)Βεβαίωση κόστους νοσηλείας και δ)Αντίγραφο Φακέλου νοσηλείας

 

 

Πληροφορίες για τη λειτουργία του Νοσοκομείου 

Στην ιστοσελίδα του Νοσοκομείου δημιουργήθηκε μία βάση πληροφόρησης όπου οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται:

  • για τη λειτουργία και τη διαδικασία εξέτασης  των πρωινών και απογευματινών ιατρείων, καθώς και για τον τρόπο λειτουργίας των Επειγόντων Περιστατικών προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση κάθε πάσχοντα ασθενή ή τραυματία 
  • για τη διαδικασία εισιτηρίου/εξιτηρίου, αλλά και για τους κανόνες που διέπουν την παραμονή των ασθενών στο Νοσοκομείο ή το επισκεπτήριο των συγγενικών τους προσώπων
  • για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο Νοσοκομείο και το προσωπικό του
  • για τους κανονισμούς που διέπουν την πρόσβασή των ανασφαλίστων  στο δημόσιο σύστημα υγείας
  • για το νέο κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων [GDPR], την Πολιτική Απορρήτου, καθώς και για τους Κώδικες Ιατρικής, Νοσηλευτικής και Πληροφορικής Δεοντολογίας. Από το περιεχόμενο αυτής της ενότητας, ο αναγνώστης μπορεί εύκολα να επιλύσει τυχόν προβληματισμούς του μέσω των συχνών ερωτήσεων/απαντήσεων και να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του
  • για την αναμονή της λίστας χειρουργείων 
  • για τα ραντεβού που έχει προγραμματίσει 
  • για τα τηλέφωνα και τα e-mailsεπικοινωνίας με τα διάφορα Ιατρεία και Κλινικές του Νοσοκομείου, καθώς και όλων των Τμημάτων που πιθανόν χρειαστεί να επικοινωνήσει. 
  • για τις περισσότερο συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις σχετικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου και την προστασία των Προσωπικών του Δεδομένων.
  • για τον τρόπο πρόσβασής του στο Νοσοκομείο 

 

 

Ηλεκτρονικός φάκελος ασθενούς 

Στο διάστημα των τελευταίων ετών το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας κατάφερε με τις τεχνολογίες που χρησιμοποίησε να εφαρμόσει σημαντικές καινοτομίες έχοντας ως αποτέλεσμα την εξασφάλιση ενός εύχρηστου, λειτουργικού και παραγωγικού περιβάλλοντος εργασίας. Μία από αυτές, είναι η λειτουργία Ηλεκτρονικού Ιατρικού Φακέλου Ασθενή. Με τη χρήση της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών υπολογιστών αυτή τη στιγμή ο Ηλεκτρονικός Ιατρικός Φάκελος Ασθενή προσφέρει τα ακόλουθα:

  • Ασθενοκεντρικό σύστημα
  • Δημιουργία εισιτηρίων, μεταθέσεων και εξιτηρίων
  • Πρόσβαση σε Ιστορικό ασθενή
    • Περιστατικά
    • Μητρώο Ασθενή- Δημογραφικά στοιχεία
    • Ιατρική Καρτέλα – Διαγνώσεις
    • Ιστορικό εξετάσεων
    • Ιστορικό Φαρμακευτικών αγωγών
    • Ατομικό Αναμνηστικό
  • Διαλειτουργικότητα Ιατρικού Φακέλου με τα Υποσυστήματα 
    • Εργαστηριακού Πληροφοριακού Συστήματος (LIS)
    • Ακτινοδιαγνωστικό Πληροφοριακό Σύστημα (RIS)
    • Πληροφοριακό Σύστημα Αποθήκευσης Ιατρικών Εικόνων (PACS)
    • Πληροφοριακό Σύστημα Αιμοδοσίας (BBIS)
    • Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Ασθενών (MIS– ERP)
  • Εφαρμογή κανόνων Επαναληψιμότητας στην παραγγελία εξετάσεων 
  • Διασύνδεση του Πληροφοριακού Συστήματος με την ΗΔΙΚΑ και αυτόματη δημιουργία ηλεκτρονικών παραπεμπτικών ΕΟΠΥΥ από τα Τ.Ε.Π.
  • Διασύνδεση του Πληροφοριακού Συστήματος με το Πληροφοριακό Σύστημα ΑΤΛΑΣ (αναζήτηση Δημογραφικών μέσω ΑΜΚΑ)
  • Λειτουργία Ηλεκτρονικού βιβλίου περιστατικών. Κατάργηση του χειρόγραφου βιβλίου περιστατικών στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία (ΤΕΙ) και σταδιακή κατάργησή του στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ). 
  • Εφαρμογή κανόνων σε δικαιώματα προβολής ιδιωτικών πληροφοριών του Ιατρικού Φακέλου –Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα Ψυχιατρικής Κλινικής
  • Ανταλλαγή Διαγνωστικών αιτημάτων μεταξύ Κλινικών/Ιατρείων
  • Ενσωμάτωση των Ψυχολόγων, Διατροφολόγων, Λογοθεραπευτών και Κοινωνικής Εργασίας στον Ιατρικό Φάκελο Ασθενή (Λειτουργία Ηλεκτρονικού Βιβλίου και Διαγνωστικών αιτημάτων)