Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες θέτει στην διάθεση των πολιτών η διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας με τη βοήθεια του τμήματος πληροφορικής με στόχο την άμεση, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Οι νέες υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες και από σταθερό υπολογιστή αλλά και από κινητό τηλέφωνο παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 18 Μαρτίου στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου από τον διοικητή Τάσο Καρασαββόβλου και τον προϊστάμενο του τμήματος πληροφορικής του ΓΝΚ Βασίλη Αγγελίδη.
Ηλεκτρονικά ραντεβού
Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού χωρίς να παίρνουν τηλέφωνο. Ειδικότερα, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν θα μπορούν να εισέρχονται στην επίσημη ιστοσελίδα του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας (http://kavalahospital.gr/. Η νέα υπηρεσία προγραμματισμού ηλεκτρονικού ραντεβού αποτελεί μία ολοκληρωμένη και απλοποιημένη διαδικασία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ιδιωτικότητα της επικοινωνίας του πολίτη με την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου. Μέσω της εφαρμογής των ηλεκτρονικών ραντεβού οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν εφόσον πιστοποιηθούν ως χρήστες της υπηρεσίας, να έχουν πλήρη εικόνα των διαθέσιμων ημερών και ωρών όλων των ιατρικών ειδικοτήτων και να προγραμματίζουν μόνοι τα ραντεβού τους, τόσο στα πρωινά όσο και στα απογευματινά, Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου.
Σε περίπτωση ακύρωσης ή μετάθεσης ραντεβού από το Νοσοκομείο, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα ειδοποιείται αμέσως σχετικά με δωρεάν μήνυμα που θα λαμβάνει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχει δηλώσει. Επιπλέον, 3 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία του ραντεβού, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα λαμβάνει δωρεάν μήνυμα υπενθύμισης του ραντεβού του. «Ολοκληρώνοντας η υπηρεσία θα προσφέρει και την δυνατότητα ακύρωσης του ραντεβού δίνοντας την δυνατότητα χρησιμοποίησης του ραντεβού από άλλο πολίτη, γεγονός που ευελπιστούμε να μειώσει τις λίστες αναμονής», τόνισε ο κ. Αγγελίδης. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους πολίτες και θα ενημερώνεται συνεχώς. «Ό,τι βλέπει μέσα εκεί ο πολίτης όσον αφορά στα ραντεβού, τα ίδια θα βλέπουμε κι εμείς ή οι γιατροί. Δεν πρόκειται να υπάρξουν κρυφά ραντεβού εκτός της συγκεκριμένης υπηρεσίας ή της τηλεφωνικής γραμμής. Στόχος της διοίκησης του Νοσοκομείου είναι οι διαφάνεια και όλοι οι πολίτες να έχουν την ίδια εξυπηρέτηση», είπε επίσης. Σημειώνεται ότι η υπηρεσία για τα ηλεκτρονικά ραντεβού θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη Παρασκευή καθώς μέχρι τότε θα βρίσκεται στο στάδιο της δοκιμαστικής λειτουργίας
Αιτήσεις πιστοποιητικών και βεβαιώσεων
Επίσης μέσω της ίδιας υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αιτούνταιτην έκδοση πιστοποιητικών, τα οποία στη συνέχεια θα παραλαμβάνουν από το Νοσοκομείο ή θα τους αποστέλλονται με courier.
Τα πιστοποιητικά που δύνανται να αιτηθούν είναι: α) Πιστοποιητικό Νοσηλείας, β) Βεβαίωση/ Πιστοποιητικό Επίσκεψης, γ)Βεβαίωση κόστους νοσηλείας και δ)Αντίγραφο Φακέλου νοσηλείας
Πληροφορίες για τη λειτουργία του Νοσοκομείου
Στην ιστοσελίδα του Νοσοκομείου δημιουργήθηκε μία βάση πληροφόρησης όπου οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται:
Ηλεκτρονικός φάκελος ασθενούς
Στο διάστημα των τελευταίων ετών το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας κατάφερε με τις τεχνολογίες που χρησιμοποίησε να εφαρμόσει σημαντικές καινοτομίες έχοντας ως αποτέλεσμα την εξασφάλιση ενός εύχρηστου, λειτουργικού και παραγωγικού περιβάλλοντος εργασίας. Μία από αυτές, είναι η λειτουργία Ηλεκτρονικού Ιατρικού Φακέλου Ασθενή. Με τη χρήση της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών υπολογιστών αυτή τη στιγμή ο Ηλεκτρονικός Ιατρικός Φάκελος Ασθενή προσφέρει τα ακόλουθα: